اخباراخبار هنرهای تجسمینتایج جشنواره‌های هنری

یادمان سرباز وطن برگزیدگان را معرفی کرد

یادمان سرباز وطن برگزیدگان را معرفی کرد لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=22649سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

یادمان سرباز وطن برگزیدگان را معرفی کرد | آیین اختتامیه مسابقه ملی «سرباز وطن» با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از ایسنا، مسابقه یادمان «سرباز وطن» که با هدف ساخت سازه‌ای با هویت ملی از سوی شهرداری تهران و توسط منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برگزار شد، پس از داوری محمد بهشتی، مهدی حجت، مجید مجیدی، سید جواد میرحسینی و سید جواد موسوی، شش اثر انتخاب و به نفرات برتر در آیین اختتامیه جوایزی تعلق گرفت.

ساخته سید میثاق مدنی و محسن محمدپور توتونسیز اثر نخست و برتر مسابقه یادمان ملی «سرباز وطن» شناخته شد و اثر دوم توسط محمد پاسبان، مورد تقدیر قرار گرفت. همچنین هانیه دبیری و حسین شناور به طور مشترک هنرمندانی هستند که رتبه سوم اثر شایسته تقدیر را به دست آوردند.

علاوه بر سه اثر برگزیده شش اثر دیگر نیز مورد تقدیر قرار گرفتند. اثر اول شایسته تقدیر به «استودیو صفار» تعلق گرفت و اثر دوم شایسته تقدیر نیز کار مشترکی بود از ۶ هنرمند به نام‌های فاطمه عندلیب، زهرا احدی، نسیم مرآتی، مهرداد قدیمی بند بونی، زهرا اشرفین و سید علیرضا سید رئوفی.

اثر سوم شایسته تقدیر توسط ۳ هنرمند به نام های جمال رسول‎زاده، مرجان رفیعی و سعید جمشیدی قمصری تعلق گرفت و در خلق چهارمین اثر شایسته هم ۴ هنرمند صادق بهدانی، محسن دهقان، رزا بمانی و میثم فیضی معرفی شدند و پنجمین اثر شایسته تقدیر کار مشترک ۲ هنرمندانی به نام‎های شرمینه رحمانی و آرین مهدوی بود. در نهایت ششمین و آخرین اثر شایسته تقدیر هم کاری بود از شرکت هنر مهندسی «شهر» که از نماینده این شرکت برای دریافت لوح تقدیر دعوت به عمل آمده بود.

در پایان از جوان‌ترین شرکت کننده با ۱۸ سال سن به نام مهسا منظوری تقدیر شد.

Visits: 16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا