اخباراخبار هنرهای تجسمینتایج جشنواره‌های هنری

جایزه طلایی فستیوال جهانی «میهودو» به ایران رسید

جایزه طلایی فستیوال جهانی «میهودو» به ایران رسید لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=22667سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

جایزه طلایی فستیوال جهانی «میهودو» به ایران رسید | مریم سعیدپور عکاس ایرانی با مجموعه عکس «قرنطینه» توانست جایزه نفر اول سومین دوره فستیوال بین‌المللی رسانه‌های تصویری جوانان «میهودو» ژاپن را از آن خود کند.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از انجمن عکاسان ایران، این فستیوال که سومین دوره خود را با همراهی آکادمی چینی «بیجینگ» و با مضمون «ما با هم همراه هستیم و لحظات ۲۰۲۰ را فراموش نمی‌کنیم» برگزار شد.

مریم سعیدپور مجموعه عکس‌های «قرنطینه» را از ابتدای شیوع پاندمی ویروس کرونا شروع کرده بود تا خاطرات دوران قرنطینه را به شکلی متفاوت ثبت کند.

سعیدپور خود درباره تجربه ثبت این مجموعه عکس گفته است: خانه‌ها در روزهای قرنطینه هم به زندان آدم‌ها تبدیل شده و هم مامن آنها بود. مردم در این دوران احساس‌های مختلفی را تجربه کردند. اخبار هولناک تعداد مبتلایان و شمار مردگان بود که به گوش می‌رسید. اما خانه یک‌بار دیگر پناه و مٲمنی برای در امان ماندن از مرگ شد.

Visits: 20

منبع
ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا