اخباراخبار حراجی‌های هنریاخبار گالری‌های هنری

کرونا آرت‌بازل سوئیس را هم به تعویق انداخت

کرونا آرت‌بازل سوئیس را هم به تعویق انداخت لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=22718 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

کرونا آرت‌بازل سوئیس را هم به تعویق انداخت | حتی شروع واکسیناسیون عمومی کرونا در سراسر دنیا هم نتوانست از لغو رویدادهای بزرگ هنری جلوگیری کند و همچنان دنیای هنر از آنچه که همه‌گیری کرونا در یک سال اخیر به آن دامن زده، مصون نیست.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از هنرآنلاین: امیدهای تجارت بین‌المللی هنر برای بازگشت به فعالیت عادی و حضوری روز پنجشنبه ۲۱ ژانویه (دوم بهمن‌ماه) دوباره نقش بر آب شد؛ زمانی که آرت بازل اعلام کرد نمایشگاه بزرگ خود در سوئیس را که برای ماه ژوئن (تیر) برنامه‌ریزی کرده بود برای سه ماه به تعویق انداخته است.

آرت بازل در بیانیه‌ای اعلام کرد کرونا آرت‌بازل سوئیس را هم به تعویق انداخت و به دلیل “تأثیر مداوم همه‌گیری و محدودیت‌های سفر در سراسر جهان” بزرگترین نمایشگاه خود در سوئیس را به تعویق انداخته و آن را برای ۲۳ تا ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱ تا ۴ مهر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی خواهد کرد.

مارک اشپیگلر، مدیر جهانی آرت بازل در این‌باره گفت: “در حالی که مرحله اول برنامه‌های واکسیناسیون کووید- ۱۹ در ماه گذشته در بسیاری از نقاط جهان آغاز شده، اما برنامه‌ریزی برای سال ۲۰۲۱ همچنان پیچیده است. ما با انتقال نمایشگاه بازل به ماه سپتامبر، امیدواریم که گالری‌ها امکان بیشتری برای آماده‌سازی موفقیت‌آمیز خود در سال جاری داشته باشند.”

وی درباره پیش‌بینی خود از تعویق این رویداد گفت: “به دنبال ۱۰ ماه برنامه واکسیناسیون در بسیاری از کشورها، ما پیش‌بینی مشارکت گسترده بین‌المللی را برای ماه سپتامبر در آرت بازل سوئیس داریم.”

آرت بازل سوئیس که هرساله با حضور حدود ۲۹۰ گالری‌ و ۹۰ هزار بازدیدکننده از سراسر جهان برگزار می‌شود، قطب اصلی تجارت بین‌المللی هنر در جهان است. نسخه ژوئن سال گذشته این رویداد نیز به سپتامبر موکول شده بود، اما بعداً به دلیل همه‌گیری کرونا در جهان لغو شد و به در قالب مجازی و مشاهده آنلاین برگزار شد.

اما با وجود اعلام روز پنجشنبه آرت بازل، اما هنوز درباره سایر نسخه‌های این رویداد در نقاط مختلف جهان تصمیمی گرفته نشده است. آرت بازل هنگ‌کنگ همچنان به عنوان یک نمایشگاه حضوری در ماه می (اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده، همچنین زمان برگزاری نمایشگاه شاهکارهای لندن که آرت بازل آن را در سوئیس برگزار می‌کند هم به عنوان یک رویداد زنده برای ماه ژوئن (تیر) تغییر نکرده است.

Visits: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا