فراخوان

فراخوان پویش هنر «سرزمین من»

فراخوان پویش هنر «سرزمین من» لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=22767 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان پویش هنر «سرزمین من» | پویش هنر «سرزمین من» فرآیندی است، جهت جلب مشارکت کاربران فضای مجازی در تولید و نشر گسترده محتوا که به منظور انجام یک فعالیت یا مشارکت یا آگاهی از مقوله مورد نظر، اجرا می‌گردد. 

به گزارش مجله اثرهنری، این روزها که به خاطر شیوع ویروس کرونا، هنرمندان بسیاری در فضای خصوصی و آتلیه خود، مشغول فعالیت و خلق اثر هستند، موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر با همکاری معاونت فناوری اطلاعات و نمایشگاهی را در فضای مجازی، با دریافت عکس آثار جدید هنرمندان برپا خواهد کرد .

بخشی از آثار پویش هنر “سرزمین من” از ۵ تا ۳۰ دی ماه به صورت کیوریتوری در موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر گردآوری شده که از روز ۵ بهمن ماه به صورت نمایشگاه مجازی در صفحه اینستاگرام موسسه توسعه هنرهای تجسمی به نشانی tajasomi @ ، صفحات پربازدید اینستاگرام و همچنین خبرگزاری ها و سایر رسانه های معتبر نمایش داده خواهد شد.

هنرمندان علاقه‌مند به حضور در پویش از تاریخ ۵ بهمن ماه به سه روش می‌توانند در این رویداد شرکت نمایند: نخست، ثبت نام و ارسال اثر توسط مخاطبان در تارنمای پویش به نشانی www.civa.ir، دوم ارسال اثر توسط مخاطبان درشبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های مجاز و سوم از طریق ارسال فایل به دبیرخانه هنری از طریق ایمیل info@civa.ir.  

بدیهی است، در پویش‌های ملی، انتخاب شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های فیلتر شده برای جذب اثر، ممنوع است. گفتنی است بازنشر و نمایش آثار در این پویش اینگونه است که از همان مراحل ابتدایی دبیرخانه هنری، ضمن رصد و غربالگری، آثار برتر را از طریق رسانه‌های مشارکت کننده پویش بازنشر می‌نماید و با داغ نمودن محتواها در پلتفرم‌های مشارکت کننده زمینه تحقق پویش در‌ موضوع مورد نظر و بازدید محتوا را فراهم می‌آورد. نمایش آثار در فضای مجازی صورت خواهد گرفت و هر پست، فقط به معرفی یک هنرمند و آثار جدیدش خواهد پرداخت.

Visits: 14

منبع
هنرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا