اخبار هنرهای تجسمیگالری آثار هنرمندان

اینستالیشن Da Vinci of Debt، گرانقیمت و نامتعارف

اینستالیشن Da Vinci of Debt، گران‌قیمت و نامتعارف لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=22848 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

اینستالیشن Da Vinci of Debt، گرانقیمت و نامتعارف | شرکت Natural Light از یک پروژه در مقیاس بزرگ رونمایی کرد.اینستالیشن Da Vinci of Debt، (داوینچی وام‌دار) از ۲۶۰۰ مدرک دانشگاهی ساخته شده و در نیویورک به نمایش درآمد.

به گزا ش مجله اثرهنری به نقل از آرت‌نت ‌نیوز اینستالیشن Da Vinci of Debt از نصب ۲۶۰۰ دیپلم واقعی هنری ساخته شده و بدهی سرسام آور کالج با ارزش جمعی ۴۷۰ میلیون دلار را نشان می دهد. این مقدار از متوسط ​​هزینه کل تحصیلات دانشگاهی چهار ساله بدست آمده است.

نتیجه این کار یک قطعه هنری با ارزش ۴۷۰ میلیون دلار است که بیشتر از گرانترین اثر هنری (سالواتور موندی در سال ۲۰۱۷ در یک حراج با قیمت ۴۵۰,۳۰۰,۰۰۰ دلار فروخته شد) است.

طراحی این اثر هنری مجموعه ای مسحورکننده از دیپلم های واقعی است که در هوا معلق شده است گویی که تند باد همه ۲۶۰۰ نفر از آنها را در فضای غاری شکل و ۶۰۰۰ فوت مربعی در سالن Vanderbilt Grand Central Terminal پراکنده کرده است.

این طرح نشان دهنده بدهی فلج کننده تحصیلات دانشگاهی در امریکا و بیان کننده فشاری است بر دوش افراد، دانشجو‌ها و اقشار مختلف جامعه دارد.

بلیک در مصاحبه تلفنی با آرت نت نیوز گفت: “بدهی کالج یکی از مهمترین موضوعات اجتماعی امروز کشور است.” “بیش از ۴۵ میلیون آمریکایی بدهی دانشگاه دارند. مبلغ کل بدهی بیش از ۱.۷ تریلیون دلار است و به رشد خود ادامه می دهد. ما به شدت احساس می کردیم که باید نقش ایفا کنیم و از افرادی که واقعاً به آن نیاز دارند حمایت کنیم.

بلیک گفت: “دنیای هنر پر از برچسب‌های سطحی و پوچ است که توجیه آن برای اکثر مردم غیرممکن است.” “این چیزی است که آن را به یک رسانه مناسب برای این کمپین تبدیل کرده است.”

صرف‌نظر از هر نوع ادعا در مورد این اینستالیشن، مکان، ابعاد گسترده و ساختار کالیدوسکوپی این اثر در ایستگاه مرکزی گرند در نیویورک باعث جذب بیشتر مخاطب شده است. 

علاقمندان می‌توانند برای مشاهده این اثر به صورت آنلاین به این سایت مراجعه کنند.
https://www.naturallight.com/davinci-of-debt

Visits: 52

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا