اخباراخبار هنرهای تجسمیاطلاع‌رسانینمایشگاه

طوبای زرین افتتاح می‌شود

طوبای زرین افتتاح می‌شود لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=22945 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

طوبای زرین افتتاح می‌شود | فردا شنبه ۱۸ بهمن ماه سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با افتتاح بخش طوبای زرین کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش مجله اثرهنری ۱۸ بهمن ماه بخش نمایشگاه طوبای زرین ساعت ۱۶ با حضور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل هنرهای تجسمی، اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره و داوران و هنرمندان راه یافته به این بخش افتتاح می شود تا رسما سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر نیز کار خود را در موسسه فرهنگی و هنری صبا آغاز کند.

امسال به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از تجمع گشایش بخش چاپ دستی و ستارگان به ترتیب در روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه ساعت ۱۶برگزار خواهد شد.

این مراسم در حیاط مرکز فرهنگی هنری صبا و در فضای آزاد برگزار خواهد شد و سپس ورود به نمایشگاه نیز به صورت گروه های محدود امکانپذیر خواهد بود.

همچنین مراسم بازگشایی بخش طوبای زرین، چاپ دستی و ستارگان روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه به صورت لایو در اینستاگرام @tajasomiقابل مشاهده برای علاقمندان خواهد بود. 

سیزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از ۱۸ تا ۳۰ بهمن ماه به کار خود ادامه می دهد و بازدید از نمایشگاه این جشنواره به صورت حضوری با رعایت پروتکل هااز ساعت ۱۰ تا ۱۸ هر روز و همچنین مجازی در دسترس است.

Visits: 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا