اخباراخبار هنرهای تجسمینتایج جشنواره‌های هنری

عکاس ایرانی با کریم‌خان اول شد

عکاس ایرانی با کریم‌خان اول شد لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=22967 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆
عکاس ایرانی با کریم‌خان اول شد ـ عکاس : برنا میر‌احمدیان

عکاس ایرانی با کریم‌خان اول شد | تصویری که برنا میراحمدیان از گذر نور خورشید از شیشه‌های رنگی بنای ارگ کریمخان شیراز در قاب دوربین خود ثبت کرد، با رای هزاران کاربر در رقابت هنر ساختمان موسسه انحصاری ساختمان برگزیده شد.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از هنرآنلاین : موسسه انحصاری ساختمان هر سال در رقابت موسوم به هنر ساختمان از عکاسان آماتور و معمولی می‌خواهد هنر ساختمان‌سازی را در قاب دوربین خود کشف و ثبت کنند و در عین حال، نوآوری‌ها را در صنعت ساختمان به رخ بکشند. در یازدهمین دوره این رقابت جهانی، برنا میراحمدیان با یک قاب از بنای قدیمی ارگ کریمخان زند شیراز رای هزاران کاربر را به خود اختصاص داد و جایزه ۱۵۰۰ پوندی را به دست آورد.

میراحمدیان عکاسی به نسبت جوان است که در ایران به دنیا آمده و فعالیت کرده و امروز از عکاسان حرفه‌ای فعال در استرالیاست. نکته جالب اینکه او عکاسی خودآموخته و عضو فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی و انجمن عکاسی آمریکاست. میراحمدیان عکاسی را از کودکی به عنوان سرگرمی آغاز کرده بود و حدود ۱۳ سال پیش به شکل حرفه‌ای به آن نگریست. او البته مهندس عمران است و عکاسی را کنار شغل تمام‌وقت خود پی می‌گیرد.

امسال صدها عکاس آماتور و حرفه‌ای از سراسر جهان از جمله ایران، امارات،‌ انگلیس، استرالیا، میانمار، بلژیک، روسیه و… در این رقابت جهانی شرکت کردند که از ۲۰۱۰ آغاز به کار کرده است. در نهایت ۱۵ عکس و عکاس به مرحله پایانی رسیدند و دو هنرمند جوایز ۱۵۰۰ پوندی برگزیده مردم و برگزیده داوران را بردند. جایزه برگزیده داوران به جیمز رتیف از انگلیس رسید که ساختمان پارلمان و ساعت بیگ بن لندن را ثبت کرده بود.

Visits: 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا