اخباراخبار حراجی‌های هنری

حراج «بونهامز» میزبان پیکاسو و پیسارو

حراج «بونهامز» میزبان پیکاسو و پیسارو لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=23444👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

حراج «بونهامز» میزبان پیکاسو و پیسارو | حارجی بونهامز، به عنوان یکی از معتبرترین حراج‌های هنری قصد دارد آثاری از پیکاسو، پیسارو و چند هنرمند دیگر را به فروش برساند.

به گزارش مجله اثرهنری حراج بونهامز نقاشی «زنی با کلاه بِرِه بنفش» اثر پابلو پیکاسو و «رز» اثر کامیل پیسارو را ۱۳ مه در حراج هنرهای مدرن و امپرسیونیست بونهامز به فروش خواهد رساند.

«زنی با کلاه بِرِه بنفش» توسط پابلو پیکاسو، در پربارترین سال‌های زندگی هنری این هنرمند(زمان خلق «زن گریان» و «گرنیکا»)، در مارس ۱۹۳۷ خلق شده است و در روز ۱۳ مه در حراج بونهامز با ارزش تقریبی ۱۰ تا ۱۵ میلیون دلار(تخمین کارشناسان هنری)، به فروش گذاشته خواهد شد. این تابلو از سال ۱۹۸۴ توسط یک گالری آمریکایی خریداری شد و تا کنون به نمایش عموم گذاشته نشده است.

حراجی «بونهامس» میزبان پیکاسو و پیسارو لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=23444👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆
حراج «بونهامز» میزبان پیکاسو و پیسارو

علاوه بر این اثر ارزشمند، آثاری از سایر هنرمندان از جمله کامیل پیسارو نیز ارائه خواهد شد. اثر پیسارو «رز» نام دارد و یکی از ۵ پرتره‌ایست که پیسارو از خدمتکار هلندی‌اش نقاشی کرده است. ارزش این اثر زمانی بالاتر می‌رود که بدانیم کامیل پیسارو به ندرت سمت نقاشی پرتره می‌رفته و ارائه اثری با این سبک و سیاق از این نقاش معروف در یک حراجی، افتاقی نادر و کم سابقه به شمار می‌رود و احتمالا رقابت برای تصاحب آن نیز بین گالری داران و هنر دوستان بیشتر خواهد بود.

این اثر توسط کارشناسان یک و نیم تا دو میلیون دلار ارزش گذاری شده است.

Visits: 5

منبع
آرت دیلیایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا