اخباراخبار هنرهای تجسمی

اثری از ایران درّوی رونمایی شد

اثری از ایران درّوی رونمایی شد لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=23513👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆
عکس از نصرنیوز

اثری از ایران درّوی رونمایی شد | ایران درّودی بانوی نقاش ایران اثر جدیدی را از خود به نمایش گذاشت و در طی مراسمی با حضر سید محمد طباطبائی (نماینده موسسان مجموعه فرهنگی هنری عمارت خط سوم)، سیف‌الله صمدیان (فیلم‌ساز و کارگردان) و جمشید هاشم‌پور(بازیگر) این اثر رونمایی شد.

به گزارش مجله اثرهنری، این مراسم بدون حضور خانم ایران درِّودی به عنون هنرمند و خالق اثر و با سخنرانی سید محمد طباطبائی از طرف مجموعه فرهنگی و هنری عمارت خط سوم آغاز شد.

طباطبائی در پایان سخنان خود درباره رونمایی از اثر ایران درودی نیز اظهار کرد:
«خوشحالیم که آغاز به کارمان با باران تهران که برکت است و رونمایی از اثر خانم درودی که محور اصلی آن نور است، همراه می‌شود. خانم درودی با ابراز تاسف از اینکه نمی‌توانند در این مراسم حضور داشته باشند از اینکه اثر تازه‌ ایشان در افتتاحیه مجموعه خط سوم رونمایی می‌شود ابراز خوشحالی کردند.»

در ادامه سیف‌الله صمدیان، هنرمند فیلمساز درباره رونمایی از اثر نقاشی ایران درودی، گفت:
«ایران درّودی یک اعجوبه به تمام معناست؛ چرا که اگر هر اندازه انرژی را در نظر بگیریم و آن را در میلیاردها ضرب کنیم او اگر اراده کند در اندازه‌ای بیش از آن انرژی خواهد داشت. ایران درّودی با ۸۵ سال سن هر صبح که چشم باز می‌کند به اندازه ۸۵هزار نفر انرژی به دنیا می‌دهد.

بیشتر بخوانید :
هدیه «ایران» به مردم ایران، در بزرگراه تهران

وی ادامه داد : بر این باورم که هر فیلمی درباره او ساخته شود چیزی کم از او دارد؛ چرا که او همواره از آنچه درباره‌اش گفته و نوشته و ساخته شود بیشتر است چرا که آن میزان انرژی که در درون اوست را نمی‌شود به تصویر کشید. بنده هم با اینکه ساعت‌ها فیلم از خانم درّودی دارم اما هنوز فیلمی درباره‌اش نساخته‌ام.»

همچنین جمشید هاشم پور در این مراسم گفت:
هر چقدر فضاهای فرهنگی و فعالیت های فرهنگی و هنری افزایش داده شود باز هم کم است و من امیدوارم این فضای جدید که امروز افتتاح می‌شود با موفقیت همراه باشد.

عمارت خط سوم در این مراسم به صورت رسمی افتتاح و کار خود را آغاز کرد.

Visits: 11

از طريق
ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا