اطلاع‌رسانیفراخوانفراخوان کارتون

برگزاری جشنواره بین‌المللی کارتون «متروی شیراز»

برگزاری جشنواره بین‌المللی کارتون «متروی شیراز» لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=23644👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

برگزاری جشنواره بین‌المللی کارتون «متروی شیراز» | احمدرضا سهرابی، دبیر جشنواره بین‌المللی کارتون «متروی شیراز» از کارتونیست‌های سراسر جهان دعوت کرد تا در این جشنواره که اردیبهشت ۱۴۰۰ و همزمان با هفته شیراز در این شهر برگزار می‌شود شرکت کنند.

به گزارش مجله اثرهنری کارتون مترو شیراز به همت سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز، بر پایه نگاه انسان محور به پدیده‌های شهری، ترسیم چهره شهر شیراز در جهان و تغییر رفتار ترافیکی و بهره گیری از هنر کارتون در راستای آموزش فرهنگی، از دلایل مهم برگزاری جشنوراه بین‌امللی کارتون «متروی شیراز» به شمار می‌‌رود.

از دیدگاه احمدرضا سهرابی؛ فرهنگ، پیش زمینه رفتارهای اجتماعی و مدنی در جامعه است و تحقق این امر در گرو آموزش و بهره‌گیری از ابزارهایی چون هنر است.

دبیر جشنواره بین‌المللی کارتون ‘متروی شیراز’، از علاقمندان خواست جهت دریافت فرم و فراخوان جشنواره به نشانی پست الکترونیک metro.shiraz۲۰۲۱@gmail.com پیام ارسال کنند

Visits: 4

منبع
ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا