اخباراخبار گالری‌های هنریاخبار هنرهای تجسمی

رویداد آرتیسیما آنپلاگد میزبان سه گالری از ایران

رویداد آرتیسیما آنپلاگد میزبان سه گالری از ایران لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=21410 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

رویداد آرتیسیما آنپلاگد میزبان سه گالری از ایران | آرتیسیما ۲۰۲۰ در دوران کرونا به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از هنرآنلاین: آرتیسیما ۲۰۲۰ در دوران کرونا به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود. آرتیسیما رویدادی پیشرو در هنرهای معاصر است که در ایتالیا برگزار می‌شود و از زمان تأسیس در سال ۱۹۹۴ با تمرکز زیاد بر تجربه و تحقیق، در بازارهای بین‌المللی حضور دارد.

 آرتیسیما برای سال ۲۰۲۰ نسخه آنپلاگد (از پریز برق جدا شد) نمایشگاه را پیشنهاد کرده، فرمول جدیدی که در زمان و مکان گسترش یافته و پروژه‌های دیجیتالی و نمایشگاه‌های فیزیکی را گردهم آورده است.

Artissima Unplugged 2020  دارای دو پروژه مجازی است. Artissima XYZ یک پلت فرم بین رسانه‌ای بی‌سابقه است و بخش دیگر به کاتالوگ آنلاین اختصاص دارد که ویژه حضور گالری‌ها، هنرمندان و آثار بخش اصلی، مطالب جدید، گفتگوها و… است. آرتیسیما آنپلاگد از ۵ نوامبر تا ۹ دسامبر ۲۰۲۰ به صورت آنلاین برگزار می‌شود. رویداد آرتیسیما آنپلاگد میزبان سه گالری از ایران خواهد بود.

گالری دستان با اثری از سام سمیعی، گالری اُ با آثاری از اشکان صانعی و گالری محسن با آثاری از مجتبی امینی، بهرنگ صمدزادگان، محمود بخشی، امیرحسین زنجانی، امیرحسین بیانی و مجید بیگلری شرکت‌کنندگان ایرانی این دوره رویداد آرتیسیما هستند.

آرتیسیما در شکل فیزیکی خود سه پروژه نمایشگاهی را در موزه‌های بنیاد موزه‌های تورین ارائه می‌دهد. این نمایشگاه‌ها با سرپرستی ایلاریا بوناکوسا در گفتگو با گالری‌ها شکل گرفته‌اند و میزبان آثار گالری‌های انتخاب شده برای این دوره از نمایشگاه هستند. افتتاح نمایشگاه‌ها، مطابق با پروتکل‌‌های بهداشتی جدید برای مقابله با کرونا، برای دسامبر سال ۲۰۲۰ (آذر ماه) برنامه‌ریزی شده است.

Visits: 9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا