آموزشیاطلاع‌رسانیپژوهشنشست تخصصی

دومین وبینار پژوهش‌محور و تخصصی «اهمیت فرم و چگونگی فضاسازی در نقاشی ایرانی»

دومین وبینار پژوهش‌محور و تخصصی «اهمیت فرم و چگونگی فضاسازی در نقاشی ایرانی» لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=23989 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine فیسبوک : facebook.com/AsarArtMagazine 👆

دومین وبینار پژوهش‌محور و تخصصی «اهمیت فرم و چگونگی فضاسازی در نقاشی ایرانی» | دومین وبینار پژوهش‌محور و تخصصی «اهمیت فرم و چگونگی فضاسازی در نقاشی ایرانی» در حوزه نگارگری با حضور استادان محمود فرشچیان، علیجان علیجانپور و جلیل جوکار روز یکشنبه ۲۲ فروردین برگزار می‌شود.

به گزارش مجله اثرهنری، دانشکده فنی و حرفه‌ای امام صادق(ع) شهرستان بابل – دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران دومین وبینار اهمیت فرم و چگونگی فضاسازی در نقاشی ایرانی (دوره معاصر) را ساعت ۱۹ روز یکشنبه ۲۲ فروردین برگزار می‌کند. مبحث نظری این نشست تجلی مفاهیم عرفانی در فضای نقاشی ایرانی است و مسئولیت دبیری آن را حسن قلی‌پور بر عهده دارد. ضمن اینکه کارشناس برنامه مهدی مهدوی است.

استاد محمود فرشچیان پدر هنر ملی نگارگری معاصر ایران و بنیانگذار دانشگاه هنر ایرانی-اسلامی از آمریکا، استاد علیجان علیجانپور اولین نگارگر و پیشکسوت هنر ملی نگارگری استان مازندران از کانادا و استاد جلیل جوکار عضو هیات علمی و مدیر گروه هنر اسلامی دانشگاه هنر اصفهان و دارای نشان درجه یک هنر در رشته نگارگری استادان حاضر در این وبینار خواهند بود.

مهدی مهدوی مدرس دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران کارشناس وبینار است و مدیریت نشست را هم حسن قلی‌پور مدیر موسسه فرهنگی هنری صدای سکوت وارش و مدرس دانشگاه فنی و حرفه‌ای بر عهده دارد. مبحث نظری این وبینار هم تجلی مفاهیم عرفانی در فضای نقاشی ایرانی است.

شرکت در دومین وبینار زنده و رایگان اهمیت فرم و چگونگی فضاسازی در نقاشی ایرانی (دوره معاصر) برای عموم مردم آزاد است و  علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در آن به نشانی‌های درج‌شده روی پوستر وبینار مراجعه کنند.

Visits: 23

منبع
هنرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا