فراخوانفراخوان کارتونفراخوان کاریکاتور

فراخوان مسابقه «ملی کارتون و کاریکاتور»

فراخوان مسابقه «ملی کارتون و کاریکاتور» | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=2405 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
فراخوان مسابقه «ملی کارتون و کاریکاتور» | موسسه خانه کتاب به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه کارتون و کاریکاتور با موضوع کتاب را همزمان با هفته کتاب برگزار می‌کند.

فراخوان مسابقه «ملی کارتون و کاریکاتور» | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از  ایبنا، موسسه خانه کتاب از همه هنرمندان کاریکاتوریست و کارتونیست دعوت می‌کند به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در مسابقه طراحی کارتون با موضوع کتاب شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر سه اثر با موضوع کتاب را به همراه بیوگرافی(حداکثر ۲۰۰ کلمه) شماره تلفن، نشانی کامل و در اندازه A۳ (۷/۲۹ در ۴۲ سانتی متر) و فرمت jpeg/۳۰۰dpi تا ۲۵ شهریور ماه ۱۳۹۷ به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲، طبقه دوم و یا به آدرس CARTOONKETAB@KETAB.IR ارسال کنند.

آثار ناقص از دور مسابقه حذف خواهند شد علاوه براین آثار پیش از این نباید در نشریه دیگری منتشر شده و یا جایزه گرفته باشد.
به نفر اول، ۴۰ میلیون ریال، نفر دوم ۲۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال جایزه اهدا می‌شود.

هادی حیدری، دبیر این دوره از «مسابقه ملی کارتون و کاریکاتور کتاب» را بر عهده دارد و کامبیز درم بخش، حسن کریم زاده و محمدرضا دوست محمدی داوران «مسابقه ملی کارتون و کاریکاتور کتاب» هستند.

حق استفاده از آثار برای موسسه خانه کتاب محفوظ است و آثار راه یافته به بخش نمایشگاه، در قالب کتاب نفیس منتشر و به هنرمندانی که آثارشان در کتاب درج شده باشد تقدیم می‌شود.

Visits: 15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا