اخبارنتایج جشنواره‌های هنری

یازدهمین سه سالانه اکوپوستر «بلوک چهارم» ۲۰۲۱ میزبان ایرانی‌ها

یازدهمین سه سالانه اکوپوستر «بلوک چهارم» 2021 میزبان ایرانی‌ها لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=24184👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

یازدهمین سه سالانه اکوپوستر «بلوک چهارم» ۲۰۲۱ میزبان ایرانی‌ها | به گزارش مجله اثرهنری طراحان ایرانی در یازدهمین سه سالانه بین‌المللی اکوپوستر «بلوک چهارم» ۲۰۲۱ اوکراین خوش درخشیدند.

در بیانیه این سه سالانه آمده بود:

یک حادثه در نیروگاه هسته ای چرنوبیل ۳۵ سال پیش به طور غیرمنتظره ای برای کل جهان اتفاق افتاد. فوکوشیما ۱۰ سال پیش به صورت ناگهانی منفجر شد، و قبل از آن یک زمین لرزه و سونامی پیش بینی نشده رخ داده بود. شش ماه پیش، تقریباً همه جهان توسط ویروس کرونا، ویروس که زندگی میلیاردها انسان را تحت تأثیر قرار داده بود، متزلزل شدند.

با توجه به سرعت ظهور دستاوردهای مختلف علمی و فناوری در همه حوزه های زندگی روزمره، متأسفانه، در این زمانه ظاهراً پیشرو و باشکوه، محافظتی در برابر تعداد زیادی از اتفاقات غافلگیرانه ی ناخوشایند نیست.

ما امروز “بین” و “در” دو الگوی تغییر زندگی می کنیم – پیامدهای مثبت و منفی توسعه و پیشرفت. تغییراتی که زندگی ما را همزمان بهبود می بخشد و وخیم می کند.

آیا بین همه ی این تغییرات همبستگی مشابهی وجود دارد؟

هر یک از ما چه کاری می توانیم انجام دهیم، چه چیزهایی را باید بخاطر بسپاریم و در اقدامات خود چه مواردی را باید دنبال کنیم تا از عواقب ناخواسته جلوگیری کنیم؟

سه سالانه بین المللی اکوپوستر “بلوک چهارم” سعی دارد به تعداد قابل توجهی از تغییراتی که در دهه های اخیر برای ما اتفاق افتاده است، نه از نقطه نظر منفی، بلکه برای درک و تجزیه و تحلیل، آن ها بپردازد.

و تلاش کند تا زمینه های مسئولیت شخصی را گسترش دهد و در مورد آنچه که بشریت باید انجام دهد فکر کند و هر یک از ما بعنوان بخشی از آن کمک کنیم تا زندگی بهتر را به واقعیت تبدیل کنیم و از تغییراتی که در مقابل آن ها آماده نخواهیم بود، جلوگیری کنیم.

این سه سالانه در پنج موضوع برگزار شد:

چرنوبیل-فوکوشیما ۳۵-۱۰
آگاهی اکولوژیکی
قرنطینه
زندگی در میان تغییرات hudprom100
ضد پوستر

در این میان طراحان ایرانی خوش درخشیدند و ۱۱ طراح با ۳۹ اثر فینالیست این رویداد مهم شدند.

اسامی فینالیست های سه سالانه بین المللی اکوپوستر “بلوک چهارم” :

عاطفه بیاجیان / داریوش اللهیاری / عمران ابطحی / عرفان غلامی / فرشاد عیسی پور / غلامرضا صفاری / حسین اسکندری/ حسین عبدی / حسین مرجوعیان / کاظم بکایی / مریم خالقی یزدی / میلاد آقازاده / میترا محمدی / محمدرضا قلی پور / ناهید قهرمانی / راضیه نقی پور / سعید مجنون / سپیده قهرمانی / سوسن سامانی فر / وحید حسین خانی / یاشار مشیر فر.

مجله اثرهنری ضمن عرض تبریک، برای طراحان راه‌یافته آرزوی موفقیت‌های بیشتر دارد.

سایت سه سالانه بین المللی اکوپوستر “بلوک چهارم”:

۱۱th International Eco-poster Triennial “The 4th Block”

Visits: 16

منبع
روز رنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا