فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان جایزه عکاسی Photometria

فراخوان جایزه عکاسی Photometria  لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=24189👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان جایزه عکاسی Photometria | به گزارش مجله اثرهنری جشنواره بین المللی عکاسی Photometria برای سیزدهمین سال مداوم در یونان ، خواستار ورود به جوایز عکاسی ۲۰۲۱ خود است.

این بار از شرکت کنندگان دعوت شده است تا موضوع “انقلاب بدشانسی” را فقط در ۱ عکس اصلی عکس تفسیر کنند.

جشنواره فوتومتریا برای سیزدهمین سال مداوم در شهر یوانینا برگزار می شود ، در حالی که یونان ۲۰۰ سال از انقلاب یونان را جشن می گیرد. این دو شرط الهام بخش عنوان جشنواره امسال است. در یک طرف ، عبارت محبوب “۱۳ بدشانس” ایستاده است، از سوی دیگر، کلمه انقلاب، افتخار سالگرد شورش است. با این حال، هر دو واژه همچنین “شانس” و “تکامل” را پنهان می کنند و از این طریق یک بازی را در معانی ایجاد می کنند. پیش داوری جینکس با نتایج مثبت، خوش شانس، در چارچوبی که معتقد بودیم امکان پذیر نیستند، باطل می شود. یک انقلاب، حتی انقلابی سرکوب شده، سرانجام تکامل خواهد داشت. نوعی تکامل که همیشه به معنای پیشرفت نیست، نوعی تکامل که ممکن است غیر از انسان فقط دیگران را تحت تأثیر قرار دهد. شانس ما به عنوان بشر چیست؟ تکامل ما کدام است؟ چه چیزی به دنبال یک انقلاب رخ می دهد و چه ارزشی برای فرد دارد که امروز عصیان کند؟ با هدایت شانس اما همچنین تصمیمات خود، چگونه می خواهیم به عنوان انسانی عضو در اجتماع، به عنوان جامعه، رشد کنیم؟ موضوع می خواهد این سوالات و سوالات دیگر را به مرکز بیاورد. ما در یک دوره حساس زندگی می کنیم، که در آن مسئولیت آینده را بر عهده داریم. نتایج ۲۵ عکس برتر در ۱۵ ژوئن ۲۰۲۱ اعلام خواهد شد. چند روز بعد، سه برنده معرفی می شوند. نمایشگاه عکس های برنده در طی سیزدهمین جشنواره بین المللی عکاسی Photometria برگزار می شود.

شرایط ارسال :

  • متقاضیان حق ارسال فقط ۱ عکس تصویری را دارند که بزرگتر از ۵۰۰ کیلوبایت نباشد.
  • عکس ها باید کار اصلی شرکت کنندگان باشد.
  • اگر عکس شما جزو ۲۵ تای نهایی شود، از شما پرونده اصلی با وضوح مناسب برای چاپ خواسته می شود.

جوایز :

به ۳ اثر برتر جوایزی توسط اسپانسرهای رویداد اهدا می شود. نمایشگاه “انقلاب بد شانسی” در شهر یانینا نیز پس از پایان جشنواره به سایر شهرهای یونان سفر می کند.

علاوه بر این، یکی از سه برنده این فرصت را دارد که با یک نمایشگاه انفرادی در جشنواره سال آینده شرکت کند.

زمانبندی :

آخرین مهلت ثبت نام: ۳۱ می ۲۰۲۱ ( ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ )

شرایط شرکت :

  • این مسابقه برای همه عکاسان داخلی و خارجی آزاد است.
  • شرکت در این رقابت رایگان است.

وب سایت :

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.

Visits: 7

منبع
مجله نگاه‌فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا