آموزشیاطلاع‌رسانیپژوهش

بررسی هنر بین‌النهرین در فرهنگستان هنر

بررسی هنر بین‌النهرین در فرهنگستان هنر | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=2419| کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
بررسی هنر بین‌النهرین در فرهنگستان هنر | معاونت علمی و پژوهشی فرهنگستان هنر نشست تخصصی «نگاهی نو به چیستی هنر میان دور رود(بین‌النهرین)» را با حضور استاد عبدالمجید ارفعی برگزار می‌کند.

بررسی هنر بین‌النهرین در فرهنگستان هنر | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل ازبه گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر «نگاهی نو به چیستی هنر میان دور رود بین‌النهرین)» عنوان نشستی است که در آن استاد عبدالمجید ارفعی، پژوهشگر و متخصص زبان‌های باستانی اکدی و ایلامی، ایلام‌شناس و مترجم منشور کوروش دربارۀ «جایگاه میان دورود در تمدن بشری» به سخنرانی می‌پردازد.

همچنین در این نشست امیر مازیار عضو هیئت علمی دانشگاه هنر مقالۀ خود با عنوان «چیستی هنر باستان» را ارائه می‌کند و امین شاهوردی دانش‌آموخته دکتری فلسفه دانشگاه اصفهان درباره «مرگ‌اندیشی به مثابه بنیانی در تحلیل آثار هنری بین‌النهرین» سخنرانی خواهد کرد.

در این نشست، با توجه به دریافت‌های جدید از هنر ویژگی‌های هنری آثار باستانی بین‌النهرین از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد و تلاش خواهد شد به برخی پرسش‌های اساسی درباره ماهیت و چیستی هنر در  این حوزه تمدنی پاسخ داده شود.

نشست «نگاهی نو به چیستی هنر میان دور رود(بین‌النهرین)» در روز چهارشنبه ۱۴ شهریور ساعت ۱۴ در سالن همایش‌های فرهنگستان هنر برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نشست به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره ۱۵۵۲، فرهنگستان هنر، طبقه سوم مراجعه کنند.

Visits: 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا