فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان ششمین مهرواره فصلی عکس منتشر شد

فراخوان ششمین مهرواره فصلی عکس منتشر شد لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=24371👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان ششمین مهرواره فصلی عکس منتشر شد | انجمن عکاسان نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فراخوان شرکت در ششمین مهرواره فصلی عکس ویژه بهار ۱۴۰۰ را منتشر کرد.

به گزارش مجله اثرهنری این مهرواره با موضوع‌های «نیایش»، «رمضان در شهر من» و «بهار در شهر من» با توجه به هم‌زمانی ماه مبارک رمضان و فصل بهار برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند از تمام لحظه‌های شیرین نیایش‌های ماه مبارک رمضان و تصویرهای شگفت‌انگیز بهار در شهر و روستای خود عکاسی کنند.

ششمین مهرواره فصلی عکس ویژه‌ی عکاسان نوجوان (۱۲ و ۱۵ سال به بالا)، اعضای ارشد (۱۹ تا ۲۲ سال) و عکاسان بزرگ‌سال ویژه مربیان و کارشناسان کانون در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان ششمین مهرواره فصلی عکس کانون هر شرکت‌کننده می‌تواند ۱۰ قطعه عکس را تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ به دبیرخانه‌های استانی این رویداد ارسال کند.

بر همین اساس نتایج داوری در مرحله استانی ۲۵ خرداد اعلام می‌شود و برگزیدگان کشوری ۱۰ تیر ۱۴۰۰ معرفی خواهند شد.
در همین حال دبیرخانه مرکزی ششمین مهرواره عکس، پس از دریافت آثار از استان‌ها در مرحله دوم داوری در هر گروه سنی ۵ نفر را به عنوان برگزیده (جمعا ۲۰ نفر)   و در هر بخش ۵ اثر (جمعا ۲۰ نفر) را نیز شایسته تقدیر انتخاب و اعلام خواهد کرد.

انجمن عکاسان نوجوان کانون هدف از برگزاری این مهرواره را «تقویت و پرورش مهارت خوب دیدن، دوباره دیدن و توجه به پدیده‌های محیط پیرامون»، «توجه و دقت به زیبایی‌های طبیعت با تکیه بر جغرافیای بومی و محلی استان‌ها و شهرها» و «ثبت نگاه روشن و صادقانه‌ی نوجوانان عکاس نسبت به آداب و رسوم و آیین‌های مذهبی» عنوان کرده است.

یادآوری می‌شود نمایشگاهی از آثار برتر در سایت کانون مجازی به نشانی kpf.ir در دید عموم قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از شرایط شرکت در ششمین مهرواره عکس کانون می‌توانند به پایگاه خبری کودک و نوجوان به نشانی kanoonnwes.ir مراجعه کنند و در صورت لزوم با شماره‌های ۰۲۱۸۸۹۷۱۲۸۸، ۰۲۱۸۸۹۷۱۲۸۹ و ۰۲۱۸۸۹۵۴۸۶۶ داخلی ۱۱۷ تماس بگیرند.

فراخوان ششمین مهرواره فصلی عکس

Visits: 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا