فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان رقابت عکاسی “تأثیر نیروی برق بر زندگی روزانه خود را بازتاب دهید!”

فراخوان رقابت عکاسی "تأثیر نیروی برق بر زندگی روزانه خود را بازتاب دهید!" | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=2449 کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier

فراخوان رقابت عکاسی “تأثیر نیروی برق بر زندگی روزانه خود را بازتاب دهید!” | رقابت عکاسی توسط artPhoto با تمرکز بر اهمیت و قدرت نیروی برق در زندگی در چهار گروه مجزا برگزار میشود.

فراخوان رقابت عکاسی “تأثیر نیروی برق بر زندگی روزانه خود را بازتاب دهید!” | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از گالری آنلاین، چهار گروه این رویداد عبارتند از:
۱. زندگی و قدرت: این باید بازتاب اثر برق در زندگی روزمره مردم و جامعه باشد، تاثیر آن در رویدادهای روزانه هر یک از ما در هر دیدگاه احتمالی: چگونه برق نور، گرما را ارائه می دهد، ما را حرکت می دهد یا اینکه بخشی از سرگرمی های ماست.
۲. زیرساخت ها و تجهیزات الکتریکی: تأثیر قدرت برق در زندگی ما بدون نیاز به زیرساخت ها و تجهیزات تولید، که ما را قادر می سازد تا از مزایای آن استفاده کنیم و زمینه های ما را شکل دهد.
۳. محصولات ARTECHE: ترکیبات شامل هر محصول ARTECHE.
۴. چارچوب الکتریکی: این رده باید نشان دهد که عمق مناسب متخصصان بخش برق و شرکت های آنها چیست.
شرکت کنندگان می بایست بالای ۱۸ سال باشند.
عکس ها باید به artphoto@arteche.es ارسال شوند، با اطلاعات هنرمند (نام، نام خانوادگی و جزئیات تماس) و اطلاعات کار (عنوان و دسته بندی که در آن ارائه می شود)

مهلت ارسال درخواست: ۱۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۳ مهر ۹۷)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

Visits: 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا