فراخوانفراخوان تصویرسازی

فراخوان جایزه شعر و تصویرسازی یونان

فراخوان جایزه شعر و تصویرسازی یونان لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=24504👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان جایزه شعر و تصویرسازی یونان | شاعران و تصویرگران از سراسر جهان می توانند پورتفولیوهای خود را برای در نظر گرفتن جوایز دویست سالگی یونان مایکل مارکس ارسال کنند.

به گزارش مجله اثرهنری “تمام آثار ارسالی باید مربوط به فرهنگ و تاریخ یونانیان، از دوران باستان تا معاصر، به مناسبت جشن دویست ساله ایجاد یونان مدرن باشد. این ممکن است شامل غنای و نشاط فرهنگ یونان، پیچیدگی و بازآفرینی مداوم آن، بسیاری از سنت های آن، فلسفه اومانیستی آن، جهان وطنی بودن آن و تأثیر پایدار آن بر جهانی باشد که ما می شناسیم. این ارتباط باید مشخص باشد. با این حال، هر شاعر یا تصویرگری آزاد است که این مضمون را به هر طریقی که بیشتر مورد توجه قرار گیرد، خلاقانه تفسیر کند.

• جایزه تصویرگری

پورتفولیوها باید حداقل شامل پنج و حداکثر هشت تصویر باشد. تصاویر می توانند تک رنگ یا رنگی باشند اما نباید انیمیشن باشد. تصاویر در کنار شعرهای برنده قرار می گیرند ولی نباید خود شعر یا متن منثور باشند. نمونه کارها باید به صورت PDF ارسال شوند.

• جایزه شعر

پورتفولیوها باید حداکثر ۱۵۰ خط شعر داشته باشند. می تواند از هر تعداد شعر تشکیل شده باشد اما برای پر کردن چندین صفحه از پنفلت کافی باشد. شعرها باید به انگلیسی نوشته شوند.

  • پورتفولیوهای شعر و تصویر کاملاً جداگانه مورد داوری قرار می گیرند.
  • پورتفولیوها باید شامل کارهای کاملاً منتشر نشده باشند.
  • شرکت در این رقابت رایگان است.

جوایز

• جایزه شعر: ۱۰۰۰۰ پوند و انتشار نمونه کارها به عنوان جزوه، همراه با تصاویر و ترجمه های یونانی، در سطح بین المللی توزیع می شود.

• جایزه تصویرگری: ۵۰۰۰ پوند و انتشار تصاویر شما در یک جزوه، در کنار شعرهای برنده ، که در سطح بین المللی توزیع شده است.

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ ( ۲۸ خرداد ۱۴۰۰)

چه کسی می تواند شرکت کند؟

جوایز پنفلت دو صد ساله شعر یونان برای هر کسی آزاد است.

وب سایت مسابقه

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.

Visits: 23

منبع
مجله نگاه فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا