فراخوانفراخوان بسته‌بندیفراخوان طراحی پوسترفراخوان طراحی صنعتیفراخوان گرافیکفراخوان گرافیک کامپیوتریفراخوان معماری

چهاردهمین جایزه بین‌المللی طراحی تایپه ۲۰۲۱

چهاردهمین جایزه بین‌المللی طراحی تایپه ۲۰۲۱ لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=24857👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

چهاردهمین جایزه بین‌المللی طراحی تایپه ۲۰۲۱ | جایزه بین المللی طراحی تایپه هم اینک آماده ثبت نام متقاضیان است!

به گزارش مجله اثرهنری جایزه بین المللی طراحی تایپه ۲۰۲۱ مسابقه ای است که هم اکنون چهاردهمین دوره آن در حال برگزاری است و مانند هر سال، تمامی طراحان سراسر دنیا را به شرکت در این رقابت دعوت می کند.

دولت شهر تایپه هر ساله این رقابت را با شعار “طرحی برای شهری انطباق پذیر” و به عنوان حرکتی رو به جلو در جهان، بویژه برای کسانی که دوستدار خلاقیت و طراحی هستند و همچنین برای ارائه تصویر برندسازی شهری از “طراحی تایپه، رویای تایپه” برگزار می کند.

مسئولان تایپه طی سالهای گذشته تلاش کرده اند این شهر را با چشم اندازهای طراحی شکل دهند و در این راستا، دائما این هدف برندسازی شهری خود با شعار “طراحی تایپه، رویای تایپه” را به علاقمندان و دوستداران طراحی و خلاقیت منتقل کرده اند.

دولت تاپیه از تمامی طراحان سراسر جهان دعوت می کند در این مسابقه شرکت کرده و برای کسب بالاترین مقام با هم رقابت کنند. مقامات برگزارکننده مسابقه به دنبال آثار، پروژه ها و خدمات کاربردی هستند که با هدف کمک به مردم در حل مشکلات روزمره و چالش هایی که بواسطه فرایند توسعه شهری با آنها روبرو می شوند طراحی شده اند.

دسته بندی :

  • طراحی صنعتی: شامل طرح هایی است که قابلیت تولید انبوه را دارند از جمله نرم افزارهای عمومی و دیجیتال، ابزار، تجهیزات و لوازم حمل و نقل، کالاها و وسایل خانگی روزمره، فناوری اطلاعات، لوازم برقی و غیره.
  • طراحی ارتباط بصری: شامل طرح هایی از گرافیک دیجیتال، هویت، پوستر، بسته بندی و چاپ (از جمله چاپ دیجیتال) و غیره است.
  • طراحی فضای عمومی: طرح هایی برای فضای باز که برای استفاده عمومی، ساختمان های دولتی و برخی موسسات خصوصی ارائه شده است.

شرایط ارسال آثار :

  • آثار ارسالی باید بکر و متعلق به خود شرکت کنندگان بوده و پس از ۱۰ مه ۲۰۱۹ تکیمل شده باشند.
  • تمامی فایل ها باید با فرمت jpg، png، با حجم کمتر از ۳ مگابایت و در ابعاد ۸۴۰ * ۱۱۹۰ پیکسل و وضوح تصویر ۷۲ dpi ارسال شوند. حدکثر ۳ مگابایت برای هر عکس.
  • متن توضیحی طرح حداکثر تا ۳۰۰ کلمه را نیز بارگذاری کنید (به زبان انگلیسی و در صورت لزوم می توانید از زبانهای دیگر نیز استفاده کنید)
  • حداکثر ۳ تصویر برای دو گروه طراحی صنعتی و طراحی ارتباط بصری و برای طراحی فضای عمومی هم می توانید حداکثر ۵ تصویر از یک اثر از زوایای مختلف را برایمان بفرستید.

نکته: وضوح تصویر آثارتان باید به حدی بالا باشد که داوران بتوانند محتوای کار شما را به خوبی درک کنند و از طرفی، مفهوم طرح تان نیز به طور کامل ارائه گردد.

  • ورود به این مسابقه رایگان است.
  • همه طراحان دنیا می توانند بصورت انفرادی یا گروهی (با حداکثر ۵ عضو که یکی از آنها به عنوان همکار اصلی فعالیت می کند) در این رقابت شرکت کنند.

جوایز :

  • کل جایزه امسال ۳.۸ میلیون دلار جدید تایوان است که شامل ۶۰۰۰۰۰ دلار برای جایزه بزرگ مسابقه (جایزه شهردار شهر تایپه) می باشد.
  • علاوه بر سه گروه اصلی مسابقه (طراحی صنعتی، طراحی فضای عمومی و طراحی ارتباط بصری)، جایزه ویژه ما یعنی “جایزه طراحی اجتماعی” به “جایزه نوآوری اجتماعی” تغییر نام پیدا کرده تا طراحان را به ارائه ایده های بیشتر در زمینه منافع عمومی ترغیب کنیم.

زمانبندی :

۱۰ آگوست ۲۰۲۱ ( ۱۹ مرداد ۱۴۰۰)

سایت چهاردهمین جایزه بین‌المللی طراحی تایپه ۲۰۲۱ :

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید.

Visits: 36

منبع
مجله نگاه‌فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا