اخباراخبار استان اردبیلاخبار هنرهای تجسمی

سردیس امیر سرتیپ ناصر محمدی‎‎‎‎‎‎‎فر اثر مجید عابدی، رونمایی و نصب شد

سردیس امیر سرتیپ ناصر محمدی‎‎‎‎‎‎‎فر اثر مجید عابدی، رونمایی و نصب شد لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=24901👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام : t.me/AsarArtMagazine 👆

سردیس امیر سرتیپ ناصر محمدی‎‎‎‎‎‎‎فر اثر مجید عابدی، رونمایی و نصب شد | سردیس امیر سرتیپ ناصر محمدی‎‎‎‎‎‎فر، اثر هنرمند جوان استان اردبیل و اهل خلخال، آقای مجید عابدی طی مراسمی با حضور سرتیب، مسئولین و مردم رونمایی در سالن ارشاد برگزار و درمیدان معلم نصب گردید.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیل این مراسم در روز چهارشنبه ۱۹ خرداد، در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم خلخال برگزار شد و از فرزند برومند خلخال «امیر سرتیپ ناصر محمدی‎‎‎‎‎فر » تقدیر و تجلیل شد.

این اثر توسط آقای مجید عابدی خلق شده است، وی که از هنرمندان جوان و با استعداد در زمینه حجم و مجسمه‌سازی و صنایع دستی به شمار می‌رود متولد ۱۳۷۱ و اهل خلخال است.

عابدی فارغ‌التحصیل رشته هنر اسلامی، گرافیش فلز در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، از دانشگاه هنر اسلامی تبریز می‌باشد

در کارنامه کاری ایشان چندین نمایشگاه صنایع دستی، شرکت در جشنواره ملی مجسمه‌های شنی، ساخت چندین سردیس از شخصیت‌های مهم و حضور در سومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی مفاخر ایران به چشم می‌خورد.

در پایان مراسم نیز از سردیس‎‎‎‎‎های سرتیپ ناصر محمدی‎‎‎‎‎‎‎فر و سردار شهید قاسم سلیمانی در میدان معلم و انتهای بلوار یادگاران امام شهرستان خلخال رونمایی شد. لازم به ذکر است که سرتیپ محمدی‌فر فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند و در حال حاضر بعنوان یکی از مشاوران ارشد نظامی فرماندهی کل قوا مشغول فعالیت هستند.

Visits: 54

منبع
انجمن هنرهای تجسمی استان اردبیلسایت خبری خلخالیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا