اخباراخبار هنرهای تجسمی

بزرگترین نقاشی آبرنگ جهان

بزرگترین نقاشی آبرنگ جهان | یک هنرمند آمریکایی بزرگ‌ترین نقاشی آبرنگ جهان را برای موزه‌ای در ایالت غربی کلرادو رسم می‌کند.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از پایگاه خبری ناین نیوز، ایزرائیل هالووی نقاش اهل کلرادو بزرگترین نقاشی آبرنگ جهان را به سفارش یک موزه در شهر کریگ این ایالت، در حال اجراست.

پل نولز  از طرف مدیریت موزه طی کمکی که مقامات شهر کریک به رفع مشکل موزه شمالغرب کلرادو کرده بودند، تصمیم گرفت با ایجاد یک اثر هنری در مورد زندگی گاوچرانی این کمک را جبران کند. که در این روند از ایزرائیل هالووی کمک گرفت.

این نقاشی که در ابعاد ۳ در ۴.۸ متر خلق شده از بزرگترین آثار در زمینه نقاشی آبرنگ محسوب می‌شود چرا که بزرگترین اثر در این زمینه ۲.۴ در ۴.۵ متر طول دارد. ایزرائیل هالووی با این اثر علاوه بر اینکه اثرش به موزه راه‌ یافته، رکورد جهانی را نیز از آن خود کرده است.

هالووی در اثر خود گاوچرانی را سوار بر اسب نشان می‌دهد که با هدف ایجاد این اثر یعنی نشان دادن جزئیان زندگی گاوچران‌هاست و امیدوار است تا اولایل دسامبر آن را تکمیل کند.

لازم به ذکر است مراحل خلق این اثر به صورت زنده از طریق صفحه فیسبوک موزه کلرادو قابل مشاهده است.

بزرگترین نقاشی آبرنگ جهان لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=21771 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام : t.me/AsarArtMagazine 👆

Visits: 120

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا