فراخوانفراخوان پرفورمنسفراخوان هنر مفهومیفراخوان هنرهای جدیدفراخوان ویدئو آرت

فراخوان نمایشگاه پرفورمنس و ویدئوآرت در پاریس

فراخوان نمایشگاه پرفورمنس و ویدئوآرت در پاریس  مجله اثر‌هنری ـ اثر هنری

فراخوان نمایشگاه پرفورمنس و ویدئوآرت در پاریس | به گزارش مجله اثرهنری «بینهایت موقت» نمایشگاهی است درباره تجربه کردن یک گذرگاه نامرئی زمان از طریق گاهشماری از یک گفتگوی صمیمی میان انسان و طبیعت. چگونه می توانیم فواصل بینزودگذر بودن و بی نهایت بودن را درک کنیم.چگونه می توانیم ادراک غیرقابل توصیفمان از تغییر را به یک زبان جهانی از احساس تبدیل کنیم.

در این نمایشگاه طبیعت بخش فعال از سمبل زندگی بی نهایت است که به بدن موقت انسان مرتبط شده، گفتگو از ذات نفش کشیدن تهیه شده، که در بین موجودات جهان به صورت مساوی تقسیم شده، و در بدن، جسم، تازگی جریان می یابد، و با پایانی باز از فرمول لغو اطالاعات مادی برای تنفس دوباره جنگلهای داخلی پایان می یابد. : زبان جدید، مکالمات بینهایت را ادامه می دهد. نفس ، بدن و زبان باعث ایجاد تونل می شوند تا حساسیت زمان فراتر از اکنون احساس شود.

این نمایشگاه در مرکز گالری پاریس و از ۷/۳۱ تا ۸/۹ برگزار می شود ، به عنوان مسئول ، دوست دارم از برخی از هنرمندان پرفورمر به هر شکل و سازندگان فیلم / ویدئو برای شرکت به عنوان یک هنرمند مهمان در طول نمایشگاه دعوت کنم، این به عنوان بخشی از لیست برنامه های نمایشگاه گروهی در فهرست و پوستر و همچنین مطبوعات ما خواهد بود.

اگر شما چیزی برای به اشتراک گذاشتن و نیاز به یک پلتفرم در پاریس دارید و موضوعات مربوط به استیتمنت کیوریتور، لطفا دریغ نکنید که برای من ایمیل قطعات هنری خود + وب سایت شخصی / پورتفولیو را به این ایمیل ارسال کنید: erdongart@gmail.com

همه چیز برای اجرا آماده است، ما منتظر آثار هنری شگفت انگیز و فلسفی شما هستیم! من آرزو می کنم برخی از کارهای هنری را ببینم که به مردم اجازه می دهد فکر کنند و برای لذت بردن از آنها وقت می گذارند.

مشتاقم که با شما کار کنم!

زمانبندی :

۳۱ جولای ۲۰۲۱ ( ۹ مرداد ۱۴۰۰)

قوانین :

  • شرکت در این نمایشگاه رایگان است.
  • برای همه هنرمندان از سراسر جهان آزاد است.
  • آثار، استیتمنت، پورتفولیو و اطلاعات لازم به ایمیل erdongart@gmail.com ارسال شود.

وب سایت فراخوان نمایشگاه پرفورمنس و ویدئوآرت در پاریس :

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی فراخوان مراجعه کنید.

Visits: 35

منبع
مجله نگاه‌فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا