اخبار هنرهای نمایشیفراخوانفراخوان عکاسیفیلمنامه

فراخوان هشتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید)

فراخوان هشتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=4665 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
فراخوان هشتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) | هشتمین دوره جشنواره سراسری فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) با هدف شناسایی، حمایت، تقدیر و پرورش استعدادهای درخشان حوزه فیلم و عکس و همچنین ایجاد فضای پر شور و نشاط در بین دانشجویان سراسر کشور با رقابت در یک عرصه فرهنگی و هنری، در هفته اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ به میزبانی دانشگاه شیراز و با همکاری ستادمبارزه با مواد مخدر برگزار می شود.

فراخوان هشتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره؛ هشتمین دوره جشنواره فیلم و عکس دانشجویی در دو موضوع آزاد و ویژه، در چهار بخش فیلم کوتاه، فیلم های صد ثانیه ای، فیلمنامه و عکس برگزار می شود.

به سبب اهمیت پرداختن به موضوع پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و سایر آسیب های اجتماعی با استفاده از زبان هنر، این موضوع در قالب بخش ویژه جشنواره هشتم قرار گرفته است.

تمامی دانشجویان دانشگاه های کشور و همچنین دانش آموختگانی که بیش از یک سال از اتمام از تحصیلشان نگذشته باشد می توانند در این جشنواره شرکت نمایند.

علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت www.omidfestival.ir فرم تقاضای شرکت در جشنواره را تکمیل کرده و کد رهگیری دریافت نمایند.

آخرین مهلت ثبت آثار: ۴ اسفندماه ۱۳۹۷ و آخرین مهلت ارسال فیلم، عکس، فیلمنامه: ۱۱ اسفند ماه ۱۳۹۷ خواهد بود.

هشتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید)، هفته اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار می شود.

Visits: 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا