اخبارنتایج جشنواره‌های هنری

غاز‌های پا صورتی برنده جایزه عکاسی با پهپاد سال ۲۰۲۱

غاز‌های پا صورتی برنده جایزه عکاسی با پهپاد سال ۲۰۲۱  |  مجله اثرهنری، بخش هنری، خبری و تحلیلی مجموعه اثرهنری | مجله اثر هنری ـ «اثرگذارتر باشید»

غاز‌های پا صورتی برنده جایزه عکاسی با پهپاد سال ۲۰۲۱ | برندگان هفتمین جایزه «عکاسی با پهپاد سال ۲۰۲۱» از بین ۱۴ هزار عکس ارسالی در شاخه‌های مختلف انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از ایرنا به نقل از تک رادار (Tech radar)، هفتمین دور از جوایز عکاسی با پهپاد (هواپیمای بدون سرنشین) که در پیوند با رقابت بین‌المللی عکاسی سییِنا در ایتالیا برگزار می‌شود، برندگانش را در ۹ شاخه اصلی شناخت و جایزه عکس سال به ملاقات غازهای پاصورتی با زمستان (Pink-Footed Geese Meeting the Winter) اثر تاریه کولُس عکاس نروژی رسید.

حدود ۱۴ هزار عکس از بیش از ۱۰۰ کشور جهان در این رقابت تنگاتنگ میان بهترین عکس‌های هوایی جهان شرکت کرده بودند. در ادامه عکس‌های برنده را در شاخه‌های مختلف مشاهده می‌کنید:

جایزه عکاسی با پهپاد یکی از رقابت‌های عکاسی با بالاترین آمار مشارکت بین‌المللی است که از هفت سال پیش راه اندازی شد. در سال ۲۰۲۰ عکاسان آماتور و حرفه‌ای از ۱۰۴ کشور جهان نزدیک ۱۴ هزار عکس برای این رقابت ارسال کردند.

برای مشاهده همه آثار اینجا کلیک کنید

آثار برندگان مسابقه :

Visits: 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا