اخباراخبار نمایشگاهاخبار هنرهای تجسمی

سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی در ایستگاه آخر

سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی در ایستگاه آخر  |  مجله اثرهنری، بخش هنری، خبری و تحلیلی مجموعه اثرهنری | مجله اثر هنری ـ «اثرگذارتر باشید»

سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی در ایستگاه آخر | به گزارش مجله اثرهنری به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، با پایان داوری آثار«سیزدهمین سوگواره هنرعاشورایی » و مشخص شدن برگزیدگان این رویداد هنری بزرگ، آثار برتر این سوگواره، در نمایشگاه های حوزه هنری شامل « نگارخانه‌ی ابوالفضل عالی» و گالری های شماره یک و دو «خانه عکاسان» در معرض دید عموم قرار می گیرند.

بنابراین گزارش، این آثارفاخر، بعد از ارزیابی دقیق هنری و محتوایی از بین ۲۰۰۰ اثر خلق شده توسط هنرمندان عرصه تجسمی انتخاب شده و در نمایشگاه های حوزه هنری به نمایش درمی آیند.
داوری و انتخاب این آثار را ۱۲ نفر از اساتید صاحبنام حوزه های عکس، پوستر، نقاشیخط و تصویرسازی برعهده داشته اند.
برنامه افتتاحیه این نمایشگاه ها از ساعت ۱۸ سوم مهرماه  آغاز شده و علاقمندان می توانند به مدت دو هفته از این آثار بازدید کنند.

فریمانی در ادامه در توضیحی درباره داوران بخش های سه گانه  تجسمی این سوگواره گفت:
در بخش پوستر دکتر محمد خزایی، مسعود نجابتی و سید حسن موسی زاده  داوری آثار را برعهده داشتند ، داوران بخش تصویرسازی نیز سید حمید شریفی، سعید رزاقی و محمدرضا دوست محمدی بودند، آثار بخش نقاشیخط را نیز دکتر صداقت جباری، جلیل رسولی و عذرا عقیقی بخشایشی داوری کردند و داوری بخش عکس این سوگواره که «سید احسان باقری»، دبیرهنری آن است، فرهاد سلیمانی، یدالله عبدی و رئوف محسنی، برعهده‌دار بودند که همگی از اساتید صاحبنام در حوزه های تخصصی خود بوده و علاوه بر آنکه از جهت علمی و آکادمیک اساتیدی شناخته شده و معتبر می باشند ، از جهت تجربی نیز هنرمندانی صاحبنام به شمار می‌آیند.

علاوه بر تقدیر از خالقان آثار برگزیده، تعدادی از برترین آثار شرکت کننده در سوگواره، در نمایشگاه های حوزه هنری و نمایشگاه های سیار که امسال در صحن های متبرک امامزاده صالح(ع)- تهران- ، امامزاده جعفر(ع) – پیشوا-  و امامزاده طاهر(ع) – کرج- برگزار می شود، به نمایش عمومی گذاشته می شوند.

وی همچنین در خصوص نحوه برگزاری نمایشگاه نیز گفت : آثار در دو گروه  «آثار برتر» و «آثاری برگزیده نمایشگاهی» از سوی داوران انتخاب شدند که برگزیدگان «آثار برتر» در مراسمی مورد تقدیر قرار گرفته و آثار «برگزیده نمایشگاهی» نیز از سوم مهرماه درنگارخانه ابوالفضل عالی و گالری های شماره یک و دو خانه عکاسان در معرض دید عموم قرار می گیرند.

پوستر سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی :

سیزدهمین سوگواره هنر عاشورایی در ایستگاه آخر | مجله اثرهنری، بخش هنری، خبری و تحلیلی مجموعه اثرهنری | مجله اثر هنری ـ «اثرگذارتر باشید»

Visits: 40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا