اخبارنتایج جشنواره‌های هنری

منتخبان چهارمین جشنواره ملی مد و لباس دیبا

منتخبان چهارمین جشنواره ملی مد و لباس دیبا  |  مجله اثرهنری، بخش هنری، خبری و تحلیلی مجموعه اثرهنری | مجله اثر هنری ـ «اثرگذارتر باشید»

منتخبان چهارمین جشنواره ملی مد و لباس دیبا | منتخبان راه‌یافته به مرحله نهایی چهارمین جشنواره ملی طراحی مد و لباس دیبا شامل ۲۲ طرح از مجموع ۲۲۰ طرح ارسال‌شده معرفی شدند. 

به گزارش مجله اثرهنری به نقل از ایرنا به نقل از از روابط عمومی جشنواره، چهارمین جشنواره ملی مد و لباس دیبا با هدف ایجاد ارتباط موثر بین دانشگاه و صنف و صنعت، شناسایی و معرفی دانشجویان و طراحان مستعد در حوزه مد و لباس ایرانی به بازار، تولید آثار برگزیده با همکاری بخش صنف و صنعت و آشنایی دانشجویان برگزیده با فرایند طراحی، تولید و تجاری سازی محصولات برگزار می‌شود.

از میان ۱۵۵ نفر از علاقه مندان حوزه طراحی پوشاک که در این دوره از جشنواره ثبت نام نمودند، تعداد ۶۰ نفر پس از ارزیابی اولیه به جلسات توجیهی با برندهای میزبان دعوت شده و پس از برگزاری جلسات توجیهی و شناخت نیاز برندها، به طراحی لباس پرداختند.

تعداد ۲۷۰ اثر توسط مدعوین مرحله اول و با رعایت سقف ۵ اثر، برای دبیرخانه جشنواره ارسال شد و بعد از ارزیابی این آثار توسط گروه ارزیاب دبیرخانه و با نظر نهایی برند میزبان، تعداد ۲۲ طرح جهت اجرای نهایی و حضور در نمایشگاه چهارمین جشنواره ملی دیبا انتخاب شدند. 

طراحان راه‌یافته به مرحله نهایی و نمایشگاه جشنواره :

نگین امینی، میترا همتی مرزی، عبداله رحمانی، فاطمه باقری، ملیکا براتی، نسیم یعقوبی، مریم سیاه منصوری، کوثر عبیات، زهرا جعفرزاده، الناز روشنی، زهرا گلشنی منفرد، لیلا چمی، بهناز مهدی آبادی،  یلدا خلیلی، عسل میکانیک و زهرا متقی هستند. 

۲۲ طرح راه یافته به نمایشگاه، با هدف تسهیل ارتباط طراحان نخبه و برتر با صنعت پوشاک، در معرض بازدید تولیدکنندگان ملی و بین‌المللی قرار خواهد گرفت.

چهارمین جشنواره ملی مد و لباس دیبا به همت جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک تهران و همچنین با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر درحال برگزاری است و نمایشگاه این دوره از جشنواره ۲۰ تا ۲۳ مهر در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تهران مدکس اتحادیه پوشاک برگزار خواهد شد.

Visits: 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا