اخباراخبار هنرهای تجسمی

ایرانی‌ها در سه‌سالانه هنر معاصر آسیا و اقیانوسیه

ایرانی‌ها در سه‌سالانه هنر معاصر آسیا و اقیانوسیه  |  مجله اثرهنری، بخش هنری، خبری و تحلیلی مجموعه اثرهنری | مجله اثر هنری ـ «اثرگذارتر باشید»

ایرانی‌ها در سه‌سالانه هنر معاصر آسیا و اقیانوسیه | دهمین سه‌سالانه هنر معاصر آسیا و اقیانوسیه در کوئینزلند استرالیا با حضور سه هنرمند ایرانی در حال برگزاری است.

به گزارش مجله اثرهنری دهمین دوره تریینال هنر معاصر آسیا – اقیانوسیه QAGOMA در استرالیا در حال برگزاری است. در این دوره سه سالانه ۶۹ پروژه با آثاری جدید از ۱۵۰ هنرمند از ۳۰ کشور جهان ارائه شده است. آثار سه هنرمند ایرانی نیز در این رویداد به نمایش درآمده است. نازگل انصاری‌نیا، مریم آیین و عباس شهسوار هنرمندان جوانی هستند که در سه سالانه آسیا پاسیفیک حضور دارند.

دهمین نسخه سه سالانه آسیا پاسیفیک QAGOMA به آینده هنر و جهانی که با هم در آن زندگی می‌کنیم می‌پردازد. این مجموعه سرشار از داستان‌هایی در مورد چگونگی پیمایش در زمان و مکان، تجسم مجدد تاریخ و کشف ارتباط با فرهنگ و جغرافیا است.

از جمله اقدامات انجام شده در APT تحقیقات عمیق کیوریتور‌ها است که به طور مشترک با شبکه‌ای از هنرمندان در سراسر جغرافیای وسیع و متنوع در استرالیا و منطقه آسیا و اقیانوسیه کار می‌کنند.

بازدیدکنندگان APT نمایشگاه گسترده‌ای را در گالری هنری کوئینزلند (QAG) و گالری هنر مدرن (GOMA) شاهد هستند که شامل رسانه‌ها و تکنیک‌های فراوانی است. از چیدمان‌های در مقیاس بزرگ و آثار هنری چند رسانه‌ای همه جانبه تا مجسمه‌سازی، منسوجات، نقاشی، عکاسی و ویدئو.

یکی از بخش‌های این سه سالانه با عنوان APT10 Kids بینش معناداری را در مورد هنر معاصر، از طریق فعالیت‌های عملی و چند رسانه‌ای ایجاد شده توسط هنرمندان، برای کودکان و خانواده‌ها ارائه می‌دهد. APT10 Kids دارای هفت پروژه از هنرمندان سراسر منطقه آسیا و اقیانوسیه است که به مفاهیمی همچون تنوع، اهمیت همکاری و اجتماع می‌پردازد. کودکان و خانواده‌هایشان می‌توانند از طریق ساختن چیز‌های مختلف و فعالیت‌های چند رسانه‌ای، نمایش آثار هنری و چیدمان‌های در مقیاس بزرگ با این موضوعات درگیر شوند.

این رویداد که از ۴ دسامبر ۲۰۲۱ آغاز به کار کرده است تا ۲۵‌ آوریل ۲۰۲۲ ادامه دارد.

برای مشاهده آثار و بیوگرافی هنرمندان به این لینک مراجعه کنید.

پوستر سه‌سالانه :

ایرانی‌ها در سه‌سالانه هنر معاصر آسیا و اقیانوسیه | مجله اثرهنری، بخش هنری، خبری و تحلیلی مجموعه اثرهنری | مجله اثر هنری ـ «اثرگذارتر باشید»
ایرانی‌ها در سه‌سالانه هنر معاصر آسیا و اقیانوسیه | مجله اثرهنری، بخش هنری، خبری و تحلیلی مجموعه اثرهنری | مجله اثر هنری ـ «اثرگذارتر باشید»

Visits: 24

منبع
هنر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا