فراخوانفراخوان انیمیشنفراخوان تایپوگرافیفراخوان تبلیغاتفراخوان تصویرسازیفراخوان صفحه آراییفراخوان طراحی صنعتیفراخوان طراحی محصولفراخوان عکاسیفراخوان گرافیکفراخوان موشن گرافیکفراخوان هنر دیجیتالفراخوان واقعیت افزودهفراخوان واقعیت مجازی

فراخوان جوایز D&AD ۲۰۲۲

فراخوان جوایز D&AD ۲۰۲۲  |  مجله اثرهنری، بخش هنری، خبری و تحلیلی مجموعه اثرهنری | مجله اثر هنری ـ «اثرگذارتر باشید»
۰۰روز
۰۰ساعت
۰۰دقیقه
۰۰ثانیه

فراخوان جوایز D&AD ۲۰۲۲ | به گزارش مجله اثرهنری برنده رقابت D&AD Pencil، اثر خود را از طریق پوشش خبری بین‌المللی، نمایشگاه‌ها، تبلیغات وب‌سایت D&AD، پلتفرم‌های اجتماعی و خبرنامه‌ها در معرض دید میلیون‌ها نفر از صنایع خلاق سراسر جهان قرار میدهد.

D&AD بعنوان یک نهاد خیریه آموزشی از آثار برجسته در صنعت طراحی و تبلیغات حمایت می کند. این نهاد هر ساله، برجسته ترین آثار خلاقانه از رشته‌های طراحی بازرگانی، تبلیغات، تولید و صنایع دستی را جمع‌آوری می کند تا توسط بیش از ۴۰۰ نفر از پیشگامان خلاق، متخصصان و مبتکران جهانی مورد ارزیابی قرار گیرند.

جوایز D&AD شناخته شده‌ترین و معتبرترین معیار سنجش خلاقیت در صنعت طراحی و تبلیغات، ثبت نام خود را برای سال ۲۰۲۲ آغاز کرده است.

این رویداد جهت شناخت و معرفی خلاقانه ترین آثار هنری سال در سطح جهانی برگزار می شود، تا آن را فراتر از چارچوب خود و در سطح جهانی ارتقا داده و الهام بخش جامعه جهانی در یادگیری، رشد و نو آوری در خلاقیت باشند.

این رویداد فرصتی برای هنرمند منتخب خواهد بود تا اثر خود را در فیلم ها و مقالات مرتبط با دیدگاه ها و رویکردهای آثار برجسته خلاق در پلتفرم D&AD Annual به نمایش بگذارد.

دسته‌بندی جوایز D&AD :

بخش های مختلف این رقابت طیف کاملی از رشته ها از قبیل گرافیک، طراحی محصول، طراحی کتاب، طراحی مجله و روزنامه و همچنین طراحی هنری در نویسندگی، تدوین، تصویرسازی، عکاسی، تایپوگرافی و انیمیشن؛ کدنویسی خلاقانه UX، بازی و تجارت الکترونیک؛ رسانه و روابط عمومی در راستای منافع همگانی و غیره را در بر می گیرد. گروه های ویژه ای نیز مختص هنرمندان نوظهوری که در آغاز مسیر حرفه ای خود و در پروژهای جانبی آماده برای استارت آپ یا رشد تاثیر گذار بوده اند، در نظر گرفته شده است.

هزینه جوایز D&AD :

اطلاعات مربوط به هزینه ثبت نام سال ۲۰۲۲ هنوز در وب سایت رسمی اعلام نشده است.

زمانبندی جوایز D&AD :

مهلت ثبت نام: ۱۶ مارس ۲۰۲۲ (۲۵ اسفند ۱۴۰۰)

سایت جوایز D&AD :

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

فراخوان جوایز D&AD ۲۰۲۲ | مجله اثرهنری، بخش هنری، خبری و تحلیلی مجموعه اثرهنری | مجله اثر هنری ـ «اثرگذارتر باشید»
فراخوان جوایز D&AD ۲۰۲۲ | مجله اثرهنری، بخش هنری، خبری و تحلیلی مجموعه اثرهنری | مجله اثر هنری ـ «اثرگذارتر باشید»

Visits: 163

منبع
گالری آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا