فراخوانفراخوان مد و لباس

مسابقه طراحی فشن ژاپن ZAKKA

مسابقه طراحی فشن ژاپن ZAKKA لینک : https://asarartmagazine.ir/?p=18379 👇 سایت : AsarArtMagazine.ir اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtMagazine تلگرام :  t.me/AsarArtMagazine 👆

فراخوان طراحی فشن ژاپن ZAKKA | شهر Taito میزبان سی و یکمین دوره مسابقه طراحی مد ZAKKA است و به دنبال طرح های مد چرم و پارچه شما است.

شهر Taito ، ژاپن شامل منطقه شناخته شده توریستی مانند Ueno و Asakusa است ، اما این منطقه همچنین یک منطقه تولید مشهور از آیتم های مد است. در واقع ، بسیاری از وسایل مد برای مارک های معروف مانند کفش ، کیف ، کیف پول ، کمربند یا کلاه در تولید کنندگان در Taito تولید می شود. سی و یکمین دوره مسابقه طراحی ZAKKA شامل مقوله های زیر است:

بخش چرم

➜ کفش
➜ کیف
➜ کمربند و بند شلوار
➜ اقلام چرمی کوچک

بخش پارچه

➜ کلاه

دستورالعمل ها:

➜ برای شرکت در دسته چرم باید در طراحی آنها شامل مقداری چرم باشد.

➜ نمونه هایی از “وسایل چرمی کوچک” شامل محصولاتی برای نگه داشتن یا پوشاندن وسایل است که می توان آنها را برای فروش در بخش های کیف پول یا لوازم جانبی گذاشت (به استثنای لوازم جانبی مانند گوشواره، حلقه، النگو و گردنبند) مانند کیف پول، یا کیف پول سکه، جا برای قلم، جا کارتی، کلیدها یا تلفنهای همراه ، کیسه و غیره

➜ طرح ها باید جدید باشند و قبلا در هیچ جا منتشر نشده یا به محصول تبدیل نشده باشد، همچنین در رقابتهای دیگر جایزه نگرفته باشند. چون باید بتواند توسط  برگزار کننده رقابت به محصول تبدیل شود. مواد، اشکال و قطعات محدود به کسانی که امکان پردازش دارند وجود دارد. مواد غیر چرمی (به عنوان مثال فلز ، پلاستیک) که برای آنها فرآوری خاصی لازم است قابل قبول نیست.

➜ طرح های مردانه و زنانه قابل قبول است.

شرایط ارسال:

➜ از طرح های رنگی (CG و / یا عکس خوب) بر روی کاغذ اندازه B4 استفاده کنید.
➜ لطفا اطلاعات دقیقی در مورد رنگ ها، مواد، اندازه گیری ها و شکل استفاده شده ارائه دهید. شما ممکن است این را جدا از تصویر طراحی کنید.
➜ هنگام ارسال طرح های مختلف، لطفاً برای هر طرح جداگانه، یک دیزاین کانسپت را پیوست کنید.

همه ساله داوران برجسته مهمان که در خط مقدم صنعت و تولید کنندگان کالاهای مد قرار دارند بیش از ۲۳۰۰ اثر ارسالی را بررسی می کنند و تصاویر طراحی برجسته ای را انتخاب می کنند.

کپی رایت طرح های اهدا شده در این مسابقه به کمیته نمایشگاه مد Taito منتقل می شود که ممکن است آنها را در مرحله تولید قرار دهد.

شرکت در این رقابت رایگان است.

جایزه نفر اول ۳۰ هزار یوان ژاپن

آخرین مهلت ثبت نام: ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۰ ( ۸ مهر ۹۹ )

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید: https://www.taito-zakka-fair.jp/compe/notice/31stfzdc

Visits: 35

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا