اخبار هنرهای تجسمیفراخوان انیمیشن

آئین‌نامه بخش ملاقات تجاری بازار ملی پویانمایی تهران اعلام شد

آئین‌نامه بخش ملاقات تجاری بازار ملی پویانمایی تهران اعلام شد لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=5083 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
آئین‌نامه بخش ملاقات تجاری بازار ملی پویانمایی تهران اعلام شد | آئین‌نامه حضور در بخش «ملاقات تجاری» بازار ملی یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران اعلام شد.

آئین‌نامه بخش ملاقات تجاری بازار ملی پویانمایی تهران اعلام شد | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، بازار ملی این دوره از جشنواره پویانمایی تهران در نظر دارد برای ایجاد زمینه‌های شغلی در حوزه انیمیشن، بخش ویژه‌ای را با عنوان «ملاقات تجاری» (Meeting) برگزار کند. در این بخش غرفه‌داران می‌توانند نشست‌های استخدام و انعقاد قراردادهای تجاری و کاری خود را در بازار ملی جشنواره انجام دهند. 
در این ملاقات‌ها که با هدف تقویت ارتباط فعالان این حوزه و ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات انیمیشن انجام خواهد شد، تکمیل فرم ثبت‌نام ملاقات تجاری، ارائه سوابق کاری و نمونه آثار به دبیرخانه جشنواره و همچنین حضور به موقع و منظم در جلسه‌های تجاری طبق برنامه‌ریزی مدیریت بازار الزامی است و در صورت حضور نیافتن در جلسه، امکان ملاقات مجدد وجود ندارد. 
همچنین به دلیل تنوع آثار و تخصص‌ها، تجهیزات لازم برای ارائه آثار در جلسه به‌ عهده متقاضی خواهد بود و ملاقات تجاری در مکانی که از قبل پیش‌بینی شده است، انجام می‌شود. 
برنامه هر بار ملاقات کارت Meeting در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و ملاقات‌ها در ۱۱ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ از ساعت ۹ تا ۲۰ در بخش جانبی بازار ملی یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران انجام می‌شود. روند ثبت درخواست برای شرکت در جلسات در همان ایام بازار انجام می‌گیرد. 
مدت زمان تعیین شده برای هر جلسه حداکثر دو ساعت است و در صورت لغو برنامه، باید ۲۴ ساعت قبل از جلسه هماهنگی لازم با مسئول مربوطه انجام شود. 
نشانی محل برگزاری بازار و جلسه‌های «ملاقات تجاری» در خیابان فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. 

* آمفی‌تئاترهای کانون در سراسر کشور انیمیشن نمایش می‌دهند 
اسفند امسال یازدهمین دوره جشنواره‌ بین‌المللی پویانمایی تهران به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی برگزار می‌شود که به همین منظور برنامه ویژه‌ای برای ۳۱ استان کشور در نظر گرفته شده و قرار است آمفی‌تئاترهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روزهای برپایی جشنواره پویانمایی تهران اکران انیمیشن داشته باشند. 
دبیرخانه جشنواره سه بسته پیشنهادی اکران انیمیشن بر اساس موضوع و برای گروه‌های سنی مختلف کودک و نوجوان در نظر گرفته است که جزئیات آثار انیمیشن در هر بسته‌ به‌ زودی اعلام می‌شود. 
همچنین برای نوبت نمایش بعدازظهر، برخی از انیمیشن‌های منتخب با حضور خانواده‌ها برای کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته می‌شود. 
علاقه‌مندان به دیدن این آثار می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از ساعت اکران انیمیشن‌ها با روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هر استان تماس بگیرند. 
یازدهمین جشنواره‌ بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود. 

* تولد دوباره «خیال باف‌» 
«خیال‌باف» نوشته‌ حمید نوایی‌لواسانی با تصویرگری سمینه خوبی برای دومین بار وارد بازار کتاب کودک شد. 
این کتاب که پیش‌تر در قالب طرح «کتاب‌های خودمان» منتشر شده است داستان دختری به نام بهاره است که در هشت فصل «خیال‌بافی»، «ناامیدی»، «ترس»، «خشم»، «تنهایی»، «آگاهی» و «آرامش» نقل شده است. 
بهاره دختری رویاپرداز است که دلش می‌خواهد نامرئی شود تا بلکه فشارهای کار از روی دوشش برداشته شود. این تخیل پس از حادثه‌ای که برای پدر بهاره رخ می‌دهد شدت می‌گیرد به ویژه اینکه او مجبور به کار کردن در آرایشگاه خانگی مادرش است. 
در بخشی از این کتاب آمده است: «صدای مادر بهاره تصاویر خیالش را به هم می‌ریزد، ترانه را به کنار پرت می‌کند و مثل برق گرفته‌ها از جا می‌پرد، از روی عادت می‌داند که وقتی مادرش مشتری دارد، چه کارهایی باید انجام بدهد. به آشپزخانه می‌رود، داخل استکانی پر نقش و نگار و کمر باریک که برای پذیرایی از مشتری کنار گذاشته‌اند، چای می‌ریزد، بعد با احتیاط به سالن می‌رود. 
با خجالت سلام می‌کند، سینی را روی میز آرایش می‌گذارد و به اتاق انتهای سالن برمی‌گردد. مادر کارش تمام می‌شود و قیچی و شانه را داخل جیب‌های روپوش سفیدش می‌اندازد، بعد آینه کوچک و گرد روی میز را برمی‌دارد و پشت سر مشتری می‌چرخاند.» 
این کتاب به تازگی برای دومین بار از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شمارگان ۴ هزار نسخه منتشر شده است. پیش‌تر نیز ۵ هزار نسخه از کتاب «خیال‌باف» به چاپ رسیده است. 
«خیال باف» ۱۲۶ صفحه دارد و با قیمت ۸۰ هزار ریال در دسترس مخاطبان بالای ۱۰ سال قرار گرفته است. 

Visits: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا