اخبار هنرهای تجسمیفراخوان نقاشی

برگزاری کارگاه نقاشی برای روایت ایستادگی رزمندگان

برگزاری کارگاه نقاشی برای روایت ایستادگی رزمندگان لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=8254 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
برگزاری کارگاه نقاشی برای روایت ایستادگی رزمندگان | ششمین ورک‌شاپ خط خاطرات (نقاشی) روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۴ و ۵ مهر ماه) در رواق فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه نقاشی برای روایت ایستادگی رزمندگان | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایسنا و به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری پژوهشی صبا، در این ورک‌شاپ که به همت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگی روایت فتح و با همکاری فرهنگستان هنر برگزار می‌شود، ۲۰ هنرمند منتخب از سراسر کشور آثار خود با موضوع ایستادگی و پایمردی رزمندگان در طول هشت سال دفاع حق در برابر باطل، روی بوم نقاشی، به تصویر خواهند کشید.

دبیری ورک‌شاپ را حبیب‌الله صادقی بر عهده دارد و در پایان روز دوم، هیات داوران شامل حبیب‌الله صادقی، مصطفی گودرزی، محمد صادق چلیپا و محمدعلی طاهری، سه نفر منتخب را معرفی و جوایزی به آنها اهدا خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این ورک‌شاپ می‌توانند طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۸ تا ۱۷ به رواق هنر واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان طالقانی، جنب فرهنگستان هنر، مراجعه کنند.

Visits: 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا