اخبار هنرهای تجسمیاخبار هنرهای نمایشیفیلم

برگزاری کارگاه بازیگری توسط ترانه علیدوستی و پژمان بازغی-داوری علیدوستی در ژاپن

برگزاری کارگاه بازیگری توسط ترانه علیدوستی و پژمان بازغی-داوری علیدوستی در ژاپن | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=2928 کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
برگزاری کارگاه بازیگری توسط ترانه علیدوستی و پژمان بازغی-داوری علیدوستی در ژاپن | ترانه علیدوستی و پژمان بازغی تجریبات خود در بازیگری را به مخاطبان خارج از کشور منتقل می‌کنند.

برگزاری کارگاه بازیگری توسط ترانه علیدوستی و پژمان بازغی-داوری علیدوستی در ژاپن | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از خبرنگار ایلنا، «پژمان بازغی» روز گذشته بیست و پنجم سپتامبر در استکهلم سوئد، کارگاه بازیگری برگزار کرد.

این کارگاه با عنوان «انتقال تجربه بازیگری» از طرف انجمن «ایسکیا» سوئد به مدیریت هنگامه همتی و با همراهی شیدا شفیعی برگزار شد.

وی که سفیر انجمن خیریه «یاری» سوئد نیز هست، به تازگی تندیس هجدهمین جشنواره فیلم «یاری» را به پاس خدمات ارزشمندش در این انجمن دریافت کرد.

 همچنین ترانه علیدوستی که به تازگی داوری سی‌ویکمین دوره جشنواره  فیلم توکیو در کشور ژاپن را پذیرفته است  قرار است علاوه بر داوری فیلم‌های سینمای حاضر در جشنواره یک کارگاه بازیگری در این جشنواره برگزار کند.

Visits: 16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا