فراخوانفراخوان طراحی پوسترفراخوان عکاسیفراخوان گرافیک

مسابقه عکس و پوستر جشنواره تئاتر الف برگزار می‌شود

مسابقه عکس و پوستر جشنواره تئاتر الف برگزار می‌شود | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=3070 کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
مسابقه عکس و پوستر جشنواره تئاتر الف برگزار می‌شود | نخستین جشنواره بین‌المللی تئاتر الف که با رویکرد صلح جهانی برگزار می‌شود، بخش مسابقه عکس و پوستر این دوره از جشنواره را با موضوع «اقوام با رویکرد صلح در فرهنگ و آیین» برگزار می‌کند.

مسابقه عکس و پوستر جشنواره تئاتر الف برگزار می‌شود | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایلنا، نخستین جشنواره بین‌المللی تئاتر الف که با رویکرد صلح جهانی از ۲۷ آبان تا ۴ آذر در شهر تبریز برگزار می‌شود، با موضوع «اقوام با رویکرد صلح در فرهنگ و آیین» بخش مسابقه عکس و پوستر را هم در کنار بخش‌های مسابقه صحنه و مسابقه نمایشنامه‌نویسی برگزار می‌کند.

فراخوان بخش مسابقه عکس و پوستر نخستین جشنواره بین‌المللی تئاتر «الف» از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شده که طی آن مقررات شرکت در این بخش، مهلت ارسال آثار، میزان جوایز در نظر گرفته شده برای برگزیدگان و همچنین برپایی نمایشگاه آثار توضیح داده شده است.

عکاسان و طراحان متقاضی برای حضور در بخش پوستر و عکس نخستین جشنواره بین‌المللی تئاتر «الف» می‌توانند فرم شرکت در این بخش را از طریق سایت worldpeace.ir دریافت کنند.

فراخوان بخش مسابقه عکس و پوستر نخستین جشنواره بین‌المللی تئاتر «الف» علاوه بر اینکه در سایت جشنواره قابل دسترسی است، در زیر نیز آمده است:
دانلود فایل

Visits: 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا