فراخوانفراخوان تایپوگرافیفراخوان گرافیک

آغاز ثبت‌نام پنجمین کارگاه «خط در گرافیک»

آغاز ثبت‌نام پنجمین کارگاه «خط در گرافیک» | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=3115 کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
آغاز ثبت‌نام پنجمین کارگاه «خط در گرافیک» | پنجمین دوره ملی کارگاه کاربردهای خط در گرافیک در شهر قم برگزار می‌شود.

آغاز ثبت‌نام پنجمین کارگاه «خط در گرافیک» | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از هنرآنلاین، به همت جامعه ایمانی مشعر، ثبت نام پنجمین دوره کارگاه کاربردهای خط در گرافیک با موضوع ” کاربرد حروف ماشینی در گرافیک و طراحی نشانه نوشتاری”  از ۱۵ مهر  و از طریق سایت فراخوان آغاز شد.

در این دوره سه روزه که با هدف ارتقای سطح هنری هنرمندان  برگزار می‌گردد، اساتیدی از جمله مسعود نجابتی، محمد علی کشاورز و عبدالرضا چارئی با روش کارگاهی به انتقال تجربیات خود به هنرآموزان حاضر در دوره می‌پردازند.

پنجمین دوره کاربردی خط در گرافیک در تاریخ‌ پنجشنبه،‌ جمعه و شنبه ۱ الی ۳ آذرماه با حضور ۸۰ هنرجو (با اولویت کسانی که در سوگواره‌های عکس و پوستر شرکت کرده‌اند) در شهر مقدس قم برگزار می‌گردد.

ضمناً این کارگاه در ادامه سلسه دوره‌های “خط در گرافیک” است که به صورت فصلی و با محوریت و مشورت استاد نجابتی با موضوعات: انواع خوشنویسی در دوره اول، خطوط منسوخ شده در دوره دوم و آموزش خطوط مبتنی بر ساختار هندسی در دوره سوم و خطوط دست آزاد (handwriting) در دوره چهارم، برپا خواهد شد.

Visits: 24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا