اخبار هنرهای تجسمیاطلاع‌رسانیفراخوان موسیقی

شب «مرتضی حنانه» برگزار می‌شود

شب «مرتضی حنانه» برگزار می‌شود | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=3138 کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
شب «مرتضی حنانه» برگزار می‌شود | مرتضی حنانه (موسیقی‌دان و آهنگساز ایرانی) ۲۴ مهرِ ۲۹ سال پیش چشم از جهان فروبست و خانه فرهنگ و هنر کارفه سه‌شنبه ۲۴ مهر به همین بهانه میزبان علاقه‌مندان او می‌شود.

شب «مرتضی حنانه» برگزار می‌شود | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایلنا، شب زنده‌یاد مرتضی حنانه (موسیقی‌دان و آهنگساز ایرانی)، روز سه‌شنبه ۲۴ مهر، همزمان با سالروز درگذشت این هنرمند شهیر موسیقی ایران در «خانه فرهنگ و هنر کارفه» برگزار می‌شود.

امیر آهنگ که آخرین شاگرد مرتضی حنانه بوده، در این جلسه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره زنده‌یاد مرتضی حنانه که ۲۹ سال پیش در چنین روزی دیده از جهان فرو بست، به جایگاه و تأثیر منحصر به فرد او در موسیقی و سینما می‌پردازد.

امیر آهنگ متولد ١٣۴٨ در تهران و فارغ‌التحصیل هنرستان موسیقی در رشته ساز تخصصی ویولن کلاسیک، مدرس موسیقی، آهنگساز، تنظیم‌کننده، رهبر گروه کر و ارکستر است که پایه‌گذار و سرپرست گروه کُر ۳۷۴ نفره تهران، گروه همسُرایان ملی و ارکستر آهنگ حنانه است.

این برنامه ساعت ۲۰ در خانه فرهنگ کارفه برگزار می‌شود. حضور در این مراسم برای عموم آزاد و رایگان است؛ اما به‌علت ظرفیت محدود، باید پیش از حضور از طریق شماره تماس‌های ۰۲۱۸۸۳۴۷۵۷۰ و ۰۹۱۲۷۳۷۱۴۳۹ رزرو شود.

Visits: 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا