اخبار هنرهای تجسمی

بزرگداشت حسین گل‌گلاب در خانه وارطان

بزرگداشت حسین گل‌گلاب در خانه وارطان | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=3177 کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
بزرگداشت حسین گل‌گلاب در خانه وارطان | خانه گفتمان شهر (وارطان) میزبان مراسم بزرگداشت حسین گل‌گلاب می‌شود.

بزرگداشت حسین گل‌گلاب در خانه وارطان | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایلنا، یادمان حسین گل‌‌گلاب، سراینده‌ «ای ایران» با عنوان «مرز پرگهر» دوشنبه ۲۳ مهر ساعت ۱۷ در خانه گفتمان شهر (وارطان) با حضور عبدالله انوار، هومن ظریف و هما گل‌‌گلاب برگزار می‌شود. همچنین قرار است در این مراسم از یادنامه حسین گل‌گلاب با عنوان «مرز پرگهر» که  به کوشش هومن ظریف چاپ شده است، رونمایی شود.

کتاب «مرز پرگهر» برپایه پژوهش‌های فیلمی مستند با همین عنوان است که با مقدمه سیمین بهبهانی در  نشر ماهریس چاپ شده است.  این کتاب به موضوعاتی چون خاستگاه فرهنگستان زبان و ادب فارسی و  جنبش موسیقی توسط کلنل وزیری  پرداخته است، همچنین چند مقاله از  حسین گل‌گلاب  در کتاب «مرز پرگهر» به چاپ رسیده است. عکس‌هایی  نیز برای نخستین‌بار در این کتاب منتشر شده است.

اجرای موسیقی توسط امیر مداح (خواننده) و یحیی علوی (نوازنده سنتور) و نمایش فیلم مستند از دیگر برنامه‌های این مراسم است.  خانه گفتمان شهر  در میدان فلسطین، طالقانی غربی، ضلع جنوبی، پلاک ۵۱۴ واقع شده است.

Visits: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا