اخبار هنرهای تجسمیاطلاع‌رسانیفراخوان انیمیشن

زمان برگزاری جشن بزرگ انیمیشن ایران تغییر کرد

زمان برگزاری جشن بزرگ انیمیشن ایران تغییر کرد | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=3272 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
زمان برگزاری جشن بزرگ انیمیشن ایران تغییر کرد |  اهم تغییرات دهمین جشن مستقل انیمیشن از سوی انجمن صنفی فیلمسازان انیمیشن ایران اعلام شد.

زمان برگزاری جشن بزرگ انیمیشن ایران تغییر کرد | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از هنرمقاومت در ماه‌های نخستین امسال معین صمدی از طرف هیات مدیره انجمن به عنوان دبیر جشن دهم انتخاب شد و در گام بعدی با هماهنگی مدیرعامل خانه سینما منوچهر شاهسواری نام جشن به «جشن بزرگ انیمیشن ایران» تغییر یافت.

در جهت تخصصی‌تر شدن داوری جشن و حرکت به سمت شکوفایی صنعت/هنر انیمیشن تغییراتی در نحوه ثبت نام و داوری ایجاد شد که امید است در یک بازه ۲ ساله به روشی مطلوب و کارآمد منتهی شود.

تغییر آخر در زمان برگزاری جشن ایجاد شده که برای اولین بار در موعد دیگری به غیر شهریورماه و با کمی تاخیر به نسبت جشن اصلی خانه سینما برپا می‌شود، بنابراین جشن بزرگ انیمیشن ایران همه ساله همزمان با روز انیمیشن در آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در جشن دهم می‌توانند آیین‌نامه جشن دهم را مطالعه کرده و با شرایط جشن بیشتر آشنا شوند و همچنین با دانلود فرم ثبت نام و ارسال آن به ایمیل awards@animationguild.ir تا ۱۰ آبان ماه ۹۷ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

Visits: 29

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا