فراخوانفراخوان عکاسی

فراخوان مسابقه عکاسی Grand Prix Fotofestiwal۲۰۱۹

فراخوان مسابقه عکاسی Grand Prix Fotofestiwal۲۰۱۹ | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=3318 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
فراخوان مسابقه عکاسی Grand Prix Fotofestiwal۲۰۱۹ | بنیاد آموزش بصری (Fundacja Edukacji Wizualnej) فراخوان رقابت عکاسی Grand Prix Fotofestiwal سال ۲۰۱۹ خود را آغاز کرده است.

فراخوان مسابقه عکاسی Grand Prix Fotofestiwal۲۰۱۹ | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از گالری آنلاین، شرکت برای همه آزاد است و هیچ محدودیتی از نظر موضوع‌، سن یا محل وجود ندارد.

بنیاد Grand Prix به عکاسان فرصتی برای عرضه آثار خود در Fotofestiwal می‌دهد و به هنرمندانی که با هویت و پروژه‌های استثنایی، ایده‌های قابل تامل ارائه کرده باشند جوایزی اهدا خواهد شد، جایزه نقدی برابر با ۲۵۰۰ یورو.

آثار شش فینالیست در طی Fotofestiwal برای بیش از ۲۰،۰۰۰ بازدید کننده به نمایش در خواهد آمد و فینالیست‌ها به جشنواره نیز دعوت خواهند شد.

جشنواره Fotofestiwal از سال ۲۰۰۱ به عنوان یکی از نخستین مناسبت‌های عکاسی در لهستان برپا شده و از آن زمان به یکی از مهمترین و بزرگترین جشنواره‌های اروپای مرکزی تبدیل شده است. اما ماموریت اصلی آن تغییری نکرده است: نمایش عکاسی به شکل‌های مختلف آن (از طریق نمایشگاه، فیلم، نمایش اسلاید، کارگاه و …) و همچنین صحبت درباره مسائل اجتماعی مهم و معرفی زیبایی آشکار و تاریخ بی‌مانند شهر لهستان به مخاطب.

این جشنواره از ۱۳ تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۹ در شهر Łódź لهستان، برگزار خواهد شد.

مهلت ارسال آثار: ۳ دسامبر ۲۰۱۸ (۱۲ آذر ۹۷)

آثار انتخاب شده برای مرحله نهایی تا ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ اعلام خواهند شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

Visits: 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا