فراخوانفراخوان طراحیفراخوان طراحی محصولفراخوان مد و لباس

فراخوان جشنواره دنیای هنرهای پوشیدنی ۲۰۱۹

فراخوان جشنواره دنیای هنرهای پوشیدنی ۲۰۱۹ | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=3371 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
فراخوان جشنواره دنیای هنرهای پوشیدنی ۲۰۱۹ | دنیای هنرهای پوشیدنی (WOW) یک رقابت مشهور بین المللی در زمینه طراحی است که سالانه بیش از ۴۰ کشور جهان شرکت کننده دارد. هر نوع هنر پوشیدنی جایی روی صحنه دارد، به شرطی که اصل، نوآورانه و خوش ساخت باشد.

فراخوان جشنواره دنیای هنرهای پوشیدنی ۲۰۱۹ | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از گالری آنلاین، سه هفته در هر سال، WOW بهترین نمونه‌های این هنر را در یک رویداد فوق العاده که پایتخت نیوزیلند، Wellington را با انفجاری از خلاقیت در برگرفته و آن را پر از طراوت و هیجان می‌کند به نمایش می گذارد. امسال ۶۰۰۰۰ نفر به تماشای این رویداد می‌نشینند.

WOW نه تنها جایزه نقدی، بلکه اعتبار، ارتقای سطح کاری، فرصت ایجاد ارتباط با بزرگان این عرصه و دستیاری و یادگیری اختصاصی از آن ها را برای طراحان به همراه دارد.

فرقی نمی‌کند که برای پیشرفت در حرفه‌تان در این جشنواره شرکت می‌کنید یا فقط به دنبال یک رقابت خلاقانه هستید، WOW یک سکوی پرتاب فوق العاده است تا بتوانید مرزهای خلاقیت و تخیلتان را جابجا کنید.

شرکت در این مسابقه رایگان است.

مهلت ثبت نام: ۲۹ مارس ۲۰۱۹ (۹ فروردین ۹۸)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

Visits: 20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا