اخباراطلاع‌رسانیفراخوان تبلیغاتمجموعه اثرهنری

تبلیغ در سایت «مجله اثرهنری»

تبلیغ در سایت «آتلیه اثرهنری» | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=3493 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier

تبلیغ در سایت «مجله اثرهنری» | مجله اثرهنری به عنوان بخش هنری آژانس تبلیغاتی اثرهنری شامل سایت و کانال خبری، تحلیلی ویژه هنرهای تجسمی و بخش تولید آثار هنری و محصولات هنری می‌باشد.

تبلیغات در سایت به صورت تصویر و یا پوستر، فیلم (با حجم کم) یا انیمیشن‌های گیف، فلش و بنر که معرف فعالیت‌های شخص حقیقی یا حقوقی، هنرمندان، گالری‌ها، آموزشگاه‌ها، مؤسسه‌های هنری، برنامه نمایشگاه‌ها، کنسرت و تئاتر و … باشد.
با توجه به تمرکز سایت در زمینه هنر مخصوصا شاخه‌هنرهای تجسمی، تبلیغات در این زمینه اولویت اصلی سایت‌ خواهد بود. 

شاخه‌های دیگر که ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با هنرهای‌تجسمی(هنر به طور کلی) ندارند و یا کلا بی‌ارتباط با آن هستند در اولویت‌های بعدی به شمار خواهند آمد.

این اولویت‌‌بندی جهت بازدهی بهتر و کسب نتیجه مطلوب از هزینه و عملکرد تبلیغ، اتخاذ شده و بیشترین سود آن، نصیب تبلیغ شونده(سفارش دهنده) خواهد بود. چراکه افراد با زمینه و تخصص مرتبط با تبلیغ بیننده آن خواهند بود.

به طور کلی مخاطبان هنرمندان هستند و اکثر این بازه را هنرمندان هنرهای تجسمی تشکیل می‌دهند ولی از شاخه‌های دیگری مانند سینما، تئاتر،‌ موسیقی، صنایع دستی و … نیز بیننده سایت هستند.

قوانین کلی :

تبلیغات در سایت به دو صورت وجود دارد، مکان‌های کناری با سایز ۲۰۰ د ر۲۰۰ پیکسل که به صورت ستون در دو طرف ستون اصلی قرار گرفته‌اند و صفحه پایین سایت که دارای حداقل ۳ محل اصلی با اندازه ۳۰۰ در ۳۰۰ پیکسل، پیش‌بینی شده است.

ـ لازم به ذکر است که تعداد محل‌های مورد نظر جهت تبلیغ، به‌صورت پیش‌فرض و جلوگیری از تمرکز مخاطب انتخاب شده و قابلیت افزایش و کاهش در شرایط لازم را دارد.

محل‌ مورد نظر برای تبلیغ به صورت هفتگی و ماهانه واگذار خواهد شد و قابلیت لینکدهی به سایت، تصویر، کانال و صفحات مجازی و … را دارد. همچنین می‌توانید از عکس و تصویر مناسب، فیلم با فرمت و حجم مناسب، بنر، فلش و گیف انیمیشن نیز استفاده کنید.

برای تولید موارد ذکر شده می‌توانید از مجموعه اثرهنری با پرداخت هزینه کمک بگیرید و یا بسته مورد نظر خود را به آدرس ایمیل asarartagency@gmail.com یا AsarArtMagazine.@gmail.com و یا تلگرام، واتساپ یا تماس تلفنی با شماره‌های ۰۹۱۴۷۳۶۲۶۶۴ و ۰۹۰۳۰۴۰۲۷۹۰ هیأت تحریریه ارسال کنید.
راه‌های تماس در بخش «تماس با ما» توضیح داده شده است.

هزینه تبلیغ :

تعرفه محل تبلیغ به خاطر حمایت از هنرمندان و صاحبان کسب و کار ۳۰ آبان را برای یک ماه ۶۰ هزارتومان و برای یک هفته ۲۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

توجه : در صورتی که نیاز تبلیغاتی شما در سایت مجله اثرهنری برطرف نشد، می‌توانید به سایت آگهی‌نامه اینترنتی «اثرنامه» که برای این منظور طراحی شده است مراجعه و جهت ثبت آگهی با امکانات ویژه و منحصر به فرد، اقدام نمایید

Visits: 206

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا