فراخوانفراخوان حجم و مجسمهفراخوان طراحیفراخوان عکاسیفراخوان گرافیکفراخوان نقاشیفراخوان نقاشیخطفراخوان هنر دیجیتالهنرهای تجسمی

فراخوان مسابقه بین المللی هنرهای تجسمی F World of Art ۲۰۱۹

فراخوان مسابقه بین المللی هنرهای تجسمی F World of Art ۲۰۱۹ | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=3709 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
فراخوان مسابقه بین المللی هنرهای تجسمی F World of Art ۲۰۱۹ | رقابت هنرهای تجسمی F World of Art ۲۰۱۹ آثار هنری را با تاکید بر عمق موضوع آثار به نمایش می گذارد.

فراخوان مسابقه بین المللی هنرهای تجسمی F World of Art ۲۰۱۹ | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از گالری آنلاین، F World of Art یک مسابقه هنری سالانه است که هنرمندان تجسمی، هنرمندان عکاس، هنرمندان دیجیتال، هنرمندان هنر خیابانی و هنرمندان مجسمه ساز برای شانس نمایش آثارشان در نیویورک برای یک هفته کامل رقابت می کنند.
موضوع سال ۲۰۱۹ “رقابت در مورد تغییر” است.

“چگونه انسانیت را می بینید؟ چگونه می توانید آن را تغییر دهید؟ تفسیر خود را از تغییرات مثبت از طریق داستان بصری نشان دهید. خوب و بد رفتار انسان و چگونگی تاثیر آن بر جهان که در آن زندگی می کنیم.”
آثار افراد منتخب به مدت یک هفته در گالری Unarthodox نیویورک به نمایش در خواهد آمد.

در صورتی که هر یک از آثار هنری نمایش داده شده فروخته شود، هنرمند ۱۰۰٪ از قیمت فروش را دریافت می کند.
این نمایشگاه و مراسم افتتاحیه در آوریل ۲۰۱۹ برنامه ریزی شده است. Unarthodox یک فضای خلاق است که تمام هنرها را برای ایجاد تجارب تعاملی منحصر به فرد ترکیب می کند.

هزینه ثبت نام: ۳۲ دلار برای حداکثر ۴ تصویر است.

مهلت ثبت نام:۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۱ بهمن ۹۷)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

Visits: 26

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا