فراخوانفراخوان کارتونفراخوان کاریکاتور

فراخوان هشتمین جشنواره بین‌المللی کارتون اسپانیا

فراخوان هشتمین جشنواره بین‌المللی کارتون اسپانیا | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=3869 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
فراخوان هشتمین جشنواره بین‌المللی کارتون اسپانیا | هشتمین جشنواره بین‌المللی کارتون GIN اسپانیا با موضوع “آزاد” برگزار می‌شود.

فراخوان هشتمین جشنواره بین‌المللی کارتون اسپانیا | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از هنرآنلاین  بنیاد هنرهای فکاهی GIN با همکاری موسسه هنرهای طنز Quevedo برگزاری این رویداد هنری را برعهده دارد. علاقه‌مندان می‌توانند به صورت انفرادی و یا گروهی در این رقابت حضور یابند.

هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر تا  ۴ اثر به این مسابقه ارسال کند و آثار ارسالی نباید قبلا جایی منتشر شده باشند.

این آثار می‌تواند روی کاغذ یا دیجیتالی خلق شده باشد و در اندازه حداکثر A4، فرمت JPG و وضوح ۳۰۰ DPI ارائه شوند. در صورت استفاده از متن نوشتاری باید از زبان اسپانیایی استفاده شود.

گفتنی است هیئت داوران پس از بررسی آثار به نفر اول مبلغ ۶۰۰ یورو، نفر دوم ۴۰۰ یورو، و به نفر سوم مبلغ ۲۰۰ یورو به عنوان جایزه اهدا می‌‌کند.

علاقمندان به حضور در این رقابت می‌بایست آثار خود را به همراه مشخصات کامل حداکثر تا تاریخ یکشنبه ۱۸ آذرماه ۱۳۹۷ به جشنواره ارسال کنند.

آدرس پستی:

GIN CONTEST

Quevedo Institute of the Arts of Humor (FGUA)

Calle Nueva nº ۴

۲۸۸۰۱ Alcalá de Henares (Madrid)

آدرس ایمیل:

.gin@iqh.es

Visits: 18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا