اخبار هنرهای تجسمیفراخوان عکاسی

۳۰ عکاس برای شرکت در اردوی جشنواره عکس نگاران انتخاب شدند

۳۰ عکاس برای شرکت در اردوی جشنواره عکس نگاران انتخاب شدند | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=3872 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
۳۰ عکاس برای شرکت در اردوی جشنواره عکس نگاران انتخاب شدند | دبیر دومین جشنواره ملی عکس نگاران گفت: ۳۶۵ نفر از سراسر کشور برای شرکت در اردوهای عکاسی این جشنواره در سیستان و بلوچستان نام نویسی کردند که از این تعداد ۳۰ نفر برای بخش اردویی انتخاب شدند.

۳۰ عکاس برای شرکت در اردوی جشنواره عکس نگاران انتخاب شدند | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از مجله نوریاتو به نقل از ایرنا، مهدی نجار پیشه اظهار داشت: پس از اتمام مهلت نام نویسی، رزومه های ارسالی به این جشنواره مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: از تعداد ۳۶۵ نفر داوطلب فقط ۲۱۰ نفر، شهر اردو را انتخاب و رزومه شان را در سایت بارگذاری کرده بودند.

دبیر جشنواره ملی عکس نگاران ادامه داد: این تعداد اختلاف نشان دهنده این است که تعداد زیادی از ثبت نام کنندگان، یا شهر مورد نظر برای اردو را انتخاب نکرده و یا رزومه خود را ارسال نکرده اند.

وی تصریح کرد: برخی دیگر از داوطلبان نیز در سایت تنها به نام نویسی و ایجاد صفحه کاربری اکتفا کردند که عملا فرصت خود را در نام نویسی اردوها از دست دادند.

نجار پیشه با بیان اینکه عکاسان جامانده دقت لازم را در هنگام نام نویسی نداشته اند، ادامه داد: با توجه به این شرایط شورای اجرایی دومین جشنواره ی ملی اردویی عکس نگاران متشکل از مهدی نجارپیشه، محمود میربزرگ، صادق سوری و احسان صالحی رزومه های ارسالی را بررسی کردند و در نهایت ۳۰ عکاس جهت شرکت در اردوهای عکاسی این جشنواره انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: عکاسان انتخاب شده باید روز جمعه ۹ آذرماه سالجاری جهت پذیرش به دبیرخانه این جشنواره به نشانی زاهدان، بلوار خرمشهر، خرمشهر ۱۴، مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، کانون عکاسان مستقل مراجعه کنند‌

دبیر جشنواره ملی عکس نگاران افزود: اردوهای این جشنواره از ۹ الی ۱۲ آذرماه در شهرهای استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود و عکاسان به شهرهای انتخابی خود اعزام خواهند شد.

وی گفت: همچنین عکاسانی که به طور آزاد قصد شرکت در جشنواره را دارند، ضمن نام نویسی در سایت و تکمیل صفحه پروفایل، باید مشخصات خود را جهت صدور کارت و مجوز عکاسی از تاریخ چهارم الی هفتم آذرماه به دبیرخانه این جشنواره اعلام کنند.

نجار پیشه خاطر نشان کرد: نام نویسی برای شرکت در بخش ویژه این جشنواره که مربوط به عکس های آرشیوی از نقاط مختلف سیستان و بلوچستان است تا پنجم آذر ماه ادامه دارد.

سال گذشته برای نشان دادن زوایای پنهان و مثبت سیستان و بلوچستان نخستین دوره جشنواره ملی عکس نگاران برگزار که با استقبال خوبی از سوی عکاسان ملی روبرو شد.

در اولین دوره این جشنواره ۴۰۰ نفر برای شرکت در این جشنواره از سراسر نقاط ایران نام نویسی کردند که از این تعداد ۴۵ عکاس انتخاب شدند و در قالب اردوی چهار روزه در شمال، مرکز و جنوب سیستان و بلوچستان برای عکاسی از مناظر و صحنه های زیبای این مناطق اعزام شدند.

امسال نیز عکاسان منتخب از نهم آذرماه وارد زاهدان می شوند و به مدت چهار روز به عکاسی در نقاط مورد علاقه خود در شهرهای زابل، زاهدان، ایرانشهر، سراوان و چابهار می پردازند.

Visits: 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا