اخبارفراخوانفراخوان گرافیک

فراخوان جوایز طراحی گرافیک محیطی SEGD

فراخوان جوایز طراحی گرافیک محیطی SEGD لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=7863 👇 سایت : AsarArt.ir/Atelier اینستاگرام :‌ instagram.com/AsarArtAtelier تلگرام :  @AsarArtAtelier 👆
فراخوان جوایز طراحی گرافیک محیطی SEGD |‌ انجمن طراحی گرافیک SEGD با هدف یافتن برترین طرح ها در زمینه گرافیک محیطی فراخوان خود را اعلام کرده است.

فراخوان جوایز طراحی گرافیک محیطی SEGD |‌ به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از گالری آنلاین، این رقابت از سال ۱۹۸۷ برگزار میشود. این جوایز سالانه به افراد، شرکت ها و سازمان هایی اهدا می شود که بالاترین استانداردهای عملی را در طراحی گرافیک تجربی تعریف می کنند.

جایزه SEGD Fellow به دنبال طرح های خلاقانه و با کیفیت در زمینه طراحی گرافیکی محیطی و یا تجربی است.

گیرندگان این جایزه در پرورش برنامه های دانشگاهی، پیشبرد طراحی در دسترس و سبز و پیشبرد برنامه های فرهنگی از طریق طراحی نقش مهمی داشته اند.

جایزه SEGD Arrow در تلاش است تا بالاترین کیفیت را در محصولات و خدمات در این زمینه ارائه دهد. دریافت کنندگان جوایز ARG Award از فرآیندهای جدید تولید استفاده میکنند، طرح آنها منجر به توسعه محصولات جدید نوآورانه شده اند و از شیوه ها و مواد پایدار حمایت می کنند.

جایزه SEGD اشخاصی را انتخاب میکند که برنامه های طراحی گرافیک محیطی را ارتقاء می دهند و به طور قابل توجهی فرصت ها را برای زمینه و آموزش طراحی گرافیکی تجربی تقویت یا ارتقا می بخشند ، و تعهد دیرینه ای را برای شناخت این زمینه نشان می دهند.

شرکت در این رویداد هزینه ای ندارد.

آخرین مهلت ثبت نام: ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۸ مهر ۹۸)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

Visits: 21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا