فراخوان رقابت آسمان خراش SKYHIVE

فراخوان رقابت آسمان خراش SKYHIVE | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=3935 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
فراخوان رقابت آسمان خراش SKYHIVE | رقابت آسمان خراش SKYHIVE سال ۲۰۱۹ دومین مسابقه معماری سالانه است که در جستجوی آخرین و بهترین طراحی ها برای بناهای بلند نمادین است.

فراخوان رقابت آسمان خراش SKYHIVE | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از گالری آنلاین، شرکت کنندگان در رقابت SKYHIVE وظیفه ایجاد طرح مفهومی را برای یک برج بسیار مدرن و هنری را به عهده می گیرند که فراتر از معمول باشد.

شرکت کنندگان به گنجاندن تکنولوژی ها و متریال های نو در طراحی خود و همچنین زیبایی شناسی منحصربفرد و سازمان دهی فضایی تشویق می شوند. همچنین به طرح هایی که نوآوریهایی را در سیستم های پایدار پیاده سازی می کنند و همچنین طرح هایی که به دنبال حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهگی با استقرار روش های جدید معماری هستند، نگاه به طور ویژه برخورد خواهد شد.

از آنجایی که مکان مشخصی برای این مسابقه تعریف نشده است، شرکت-گنندگان می¬توانند هر مکان فرضی با ابعاد ۱۳۰ متر در ۸۰ متر را که در هر دو طرف آن امکان دسترسی خیابانی وجود داشته باشد، انتخاب کنند. این طرح¬ها می¬توانند به انتخاب طراح در هر شهری در هر کجای دنیا قرار داشته باشند به این شرط که پروژه با دورنمای شهری و محیط اطراف خود انطباق داشته باشد.

رقابت سالانه SKYHIVE پلتفرمی برای آزمودن رابطه بین آسمان خراش ها و دنیای طبیعی، اجتماع و شهر به شکل کلی است. توجه به تاثیر آسمان خراش بر محیط اطراف و همچنین اینکه افزایش ساکنین چه تاثیری بر زیرساخت کنونی، سطح آلودگی، تقسیم بندی اقتصادی و پراکندگی شهری خواهد داشت، بسیار مهم است.

شرکت کنندگان در SKYHIW سال ۲۰۱۹ اجازه دارند که قوانین مسبقه را بر هر شکل که میخواهند و به خلاقانه ترین شکل ممکن تفسیر کنند. رقابت SKYHIVE فرصتی برای علاقه مندان به معماری برای ارائه تعریفی دوباره از یک آسمان خراش مدرن است.

جوایز:

در مجموع ۶۰۰ دلار آمریکا

نفر اول – ۳۰۰۰ دلار آمریکا
نفر دوم – ۱۵۰۰ دلار آمریکا
نفر سوم – ۵۰۰ دلار

جایزه دانشجویان – ۵۰۰ دلار آمریکا
جایزه سبز – ۵۰۰ دلار آمریکا

و…

ثبت نام ابتدایی: ۱۵ نوامبر ۲۰۱۸ – ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۴ آبان الی ۲۸ دی ۹۷) 
ثبت نام به موقع: ۱۹ ژانویه ۲۰۱۹- ۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۹ دی الی ۱۴ اسفند ۹۷)
ثبت نام متاخرین: ۶ مارس ۲۰۱۹- ۷ مه ۲۰۱۹ (۱۵ اسفند ۹۷ الی ۱۷ اردیبهشت ۹۸)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

Visits: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا