اخبار گالری‌های هنریاخبار هنرهای تجسمیاطلاع‌رسانیفراخوان طراحیفراخوان نقاشینمایشگاه

«انعکاس ذهن» احمد وکیلی به تماشا درمی‌آید

«انعکاس ذهن» احمد وکیلی به تماشا درمی‌آید | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=4037 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
«انعکاس ذهن» احمد وکیلی به تماشا درمی‌آید | نمایشگاه نقاشی‌های احمد وکیلی با عنوان ‌«انعکاس‌ذهن» در گالری ساربان برپا می‌شود.

«انعکاس ذهن» احمد وکیلی به تماشا درمی‌آید | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایسنا، نمایشگاه نقاشی‌های احمد وکیلی با عنوان‌ «انعکاس‌ذهن»، روز جمعه (شانزدهم آذر ماه) در گالری ساربان افتتاح می‌شود. در این نمایشگاه نقاش مجددا به سراغ طبیعت و منظره‌نگاری رفته و با ‌ لحن شناخته شده‌اش آن را به تصویر کشیده‌ است. وکیلی در سال ۹۵ نمایشگاه «سی و سه» که مروری بر آثار چاپ دستی‌اش بود را در همین گالری روی دیوار برده است.

زروان‌ روح‌بخشان در بخشی از استیتمنت نمایشگاه «انعکاس‌ذهن» آورده‌ است:

«احمد وکیلی با مطالعه و تمرین طبیعت در نقاشی، به ترکیبی از پیکرهای انسانی و مناظر و عناصر طبیعت رسیده است که توأمان فضای بصری بیانگر و انتزاعی را در برابر دیدگان بیننده قرار می‌دهد. چنان که گاه تشخیص درخت و کوه از انسان در آثار وی دشوار می‌نماید. گویی که آن فیگوراسیون اساطیری همچنان غالب است و طبیعت منعکس شده در نقاشی‌های او از آینه ی چنین ذهنی بازتابانیده می-شود. بدین ترتیب در این نقاشی‌های وکیلی با بازنمایی طبیعت، آن گونه که هست، مواجه نیستیم؛ چنان که می‌بینیم تمایل به تجرید، بیانگری عاطفی و آنی دریافت هنرمند در این آثار مشهود است.»

این نمایشگاه از روز جمعه (۱۶ آذر ماه) افتتاح می‌شود و تا روز دوشنبه (۲۶ آذر ماه) ادامه خواهد داشت. علاقمندان می‌توانند برای تماشای آثار همه روزه به جز سه‌شنبه‌ها به گالری ساربان به نشانی سهرودی شمالی، هویزه غربی، نبش شهید یوسفی ، پلاک۱۳۰ مراجعه کنند.

Visits: 12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا