اخبار هنرهای تجسمیبازیگریتئاتر و نمایشکارگرداننمایشنامه

برپایی همایش برگزیدگان جشنواره‌های استانی تئاتر فجر

برپایی همایش برگزیدگان جشنواره‌های استانی تئاتر فجر | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=4040 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
برپایی همایش برگزیدگان جشنواره‌های استانی تئاتر فجر | ۱۲۰ هنرمند هنرهای نمایشی از استان‌های مختلف، مهمان جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خواهند بود.

برپایی همایش برگزیدگان جشنواره‌های استانی تئاتر فجر | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایلنا، ۱۲۰ هنرمند (اعم از کارگردان، نمایشنامه‌نویس و بازیگر) از ۲۱ آذر ۹۷ مهمان این جشنواره خواهند بود تا در همایش برگزیدگان جشنواره‌های استانی شرکت کنند.

به گفته محمد مهدی خاتمی مدیر برگزاری همایش استانی؛ این ۱۲۰ هنرمند افرادی هستند که نمایش‌های آنها در فجر استانی شرکت داشته و همگی جزو فعالین شهرهای خود هستند.

خاتمی ادامه داد: با تدبیر نادر برهانی مرند دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تصمیم گرفتیم طی همایشی از زحمات این هنرمندان قدردانی کنیم.

همچنین محمودرضا رحیمی مدیر بخش کارگاه‌های آموزشی توضیح داد: در طی چهار روزی که این عزیزان مهمان ما خواهند بود چند کلاس آموزشی نیز برگزار خواهیم کرد، موضوع این کلاس‌ها به فراخور تخصص هنرمندان در نظر گرفته شده و گردانندگان و ورک شاپ‌ها نیز از اساتید مجرب غیر ایرانی و ایرانی خواهند بود که متعاقبا اسامی و طرح درس آنها اعلام خواهد شد.

رحیمی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا با توجه به حضور ۱۲۰ هنرمند تئاتر که در نوع خود کم نظیر است، دستاورد خوبی از این همایش حاصل شود.

سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۲۲ بهمن تا ۴ اسفند ۱۳۹۷ با دبیری نادر برهانی مرند برگزار خواهد شد.

Visits: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا