اخبار هنرهای تجسمیاطلاع‌رسانیفراخوان نقاشیمعرفی هنرمند

پخش مجدد گفت‌وگوی «ایران درودی»

پخش مجدد گفت‌وگوی «ایران درودی» | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=4198 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier
پخش مجدد گفت‌وگوی «ایران درودی» | گفته‌های ایران درودی در شبکه چهار سیما امشب بازپخش می‌شود.

پخش مجدد گفت‌وگوی «ایران درودی» | به گزارش آتلیه اثرهنری به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، تاکنون ۱۸ قسمت از برنامه گفت‌وگو محور «شوکران» روی آنتن رفته که یکی از پربیننده‌ترین قسمت‌های این برنامه، گفت‌وگو با «ایران دَرودی»، نقاش سرشناس ایرانی بوده است.

به همین منظور، امشب به دلیل آماده نشدن نوزدهمین قسمت «شوکران»، قسمت  هشتم با حضور ایران درودی بار دیگر روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

این برنامه دوشنبه ۱۹ آذر حوالی ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.

درودی در این برنامه افکار خود پیرامون هنر را بیان کرده و گفته است: باید هنر را جدی گرفت. نمی‌شود دو خط کشید و گفت من نقاشم. نقاشی مادر سینماست و اکثر کارگردانان بزرگ مثل کیارستمی خودمان یا کوروساوا یکی از نقاشان بزرگ بودند. برایم احترام گذاشتن به هنرمندان باارزش مملکت‌مان خیلی مهم است. اصلا خودم تلاش می‌کنم که بتوانم در این‌باره نقش بزرگی را برعهده بگیرم، چون ملت ما این کار را نمی‌کند. ملت ما آن احترام لازم را به هنرمندش نمی‌گذارد.

این هنرمند ۸۲ ساله می‌گوید: هنر در حال سقوط آزاد است و علت اصلی آن هم حراج‌های دنیا هستند، ولی من توانی ندارم که جلوی این‌جور چیزها را بگیرم.

«شوکران» دوشنبه‌ها حوالی ساعت ٢١ روی آنتن می‌رود و بازپخش آن نیز روزهای سه‌شنبه ١٠ صبح، جمعه ۱۴ و یکشنبه ساعت ١٩ است، اما این هفته استثنائاً ساعت‌های بازپخش نیز به پخش سه قسمت پربیننده دیگر «شوکران» اختصاص یافته است و به ترتیب برنامه‌های دکتر مهدی محقق، دکتر شاهین فرهت و آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست پخش می‌شود.

شوکران نوزدهم، هفته آینده روی آنتن خواهد رفت.

Visits: 34

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا