اطلاع‌رسانیفراخوان نقاشی

فراهم اسدالهی، نقاش اردبیلی و پرده آخر…

فراهم اسدالهی، نقاش اردبیلی و پرده آخر... | لینک : https://asarart.ir/Atelier/?p=4251 | کانال رسمی باشگاه‌های تخصصی اثرهنری(آتلیه اثرهنری) ـ @AsarArtAtelier

فراهم اسدالهی، نقاش اردبیلی و پرده آخر…

فراهم اسدالهی، نقاش اردبیلی و پرده آخر… | به گزارش آتلیه اثرهنری فراهم اسداللی یکی از هنرمندان برجسته اردبیل امروز دارفانی را وداع گفت.

فراهم اسدالهی، نقاش جوان و برجسته اردبیلی، سالهایی را که دراختیار داشت با توان خود درآمیخت و هنرها خلق کرد. پرده‌هایی از خیال را تجسم بخشید و جامعه را به دیدنش فراخواند. توانایی و استعداد این هنرمند جوان مثال زدنی و تلاش و توانش در استفاده از اندک فرصت‌های زندگی تحسین برانگیز بود به طوری که  پایتخت نشینان را وادار به دنبال کردن هنرش کرد و در ترافیک افکار، توانست بدرخشد.

غم از دست دادن همیشه برای ما که هیچ وقت توان ارج‌ نهادن به هنر هنرمردان سرزمین‌مان را نداریم، بس ناجوان مردانه سنگین است. چرا که همیشه سرزنش گویان، خود را در غمش شریک می‌دارم و چه درس‌ها که نمی‌گیریم. و روز از نو و … .

دوست من امرزو که گذشته را ورق می‌زنم،‌ روزگاری را به یاد می‌آورم که در زمان، کوتاه ولی در انسانیت به بزرگی نام هنرمند بود. تولد ابدیت مبارک.

Visits: 66

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا